2022-09-13, 19:38
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
eh jag tryckte på länken och så kom det upp. Så jag kollar inte på det, men jag såg en liten bit. Avancerat va?

Så en liten bit räcker alltså? Typ som att se öppningsscenen i en film.

Citera
2022-09-13, 19:39
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Rebecka Nazikvist är en i raden av alla ruttna äpplen som skämmer ut SD.

Finns flera
Ekeroth är ännu värre
Förstår inte varför Karlsson inte använder sin fru. Hon är söt, snygg och intelligent. Om man nu inte är rasist så är hon den bästa alternativet än Rebecka
Citera
2022-09-13, 19:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Aha, kan jag proteströsta på IS?
Ja, det blir IS eller FI då tror jag.
Skrev inte att du skulle rösta på IS. Det partiet finns inte i Sverige. Men röstar man på Nyans kan man lika gärna gå med i IS på en gång istället för att rösta på Nyans. För de som röstar på det partiet är eller kommer till slut ansluta till IS, fattar du?
Citera
2022-09-13, 19:42
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Så en liten bit räcker alltså? Typ som att se öppningsscenen i en film.

japp så dåligt var det
Citera
2022-09-13, 19:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon hade inga djupa tankar åt något håll, hon var full och är allmänt obetänksam som person redan i vanliga fall. Om du säger något dumt när du är full har du hade en massa sådana baktankar hit och dit då? Jag tror inte det utan det bara slinker ur en dumma saker ibland.
Vad jag skriver och som du fetat är hennes förklaring dagen efter som nykter.
En av två som är helt paradoxala.

1. Hon talar alltså dels mot sig själv och tappar, om möjligt, ännu mer mark och förbättrar inte oddsen.

2. Det uttrycket visar att hon var medveten, att hon gjorde det med vett och vilje i provokation, att media skulle övertolka. Hon är insinuant.

3. Vad skulle de övertolka relaterar till helg seger?

Hell seger. Finns föga annat att provocera med. Det är inte bara ett värdeladdat uttryck eftersom det finns domar med hets mot folkgrupp.
Citera
2022-09-13, 19:44
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hon använde ordet "segerhelg" redan innan valet förresten ifall det inte redan nämnts https://mobile.twitter.com/fallenkvist/status/1568239134367531010
Citera
2022-09-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Ja det är ett vanligt uttryck i Svenskan. Efter bronset i VM94 skrek Brolin "helg seger" för medaljen vanns på en lördag.
Några år senare vann sverige OSguld i hockey på en måndag och Niklas Lidström spärrade upp sina ögon och vrålade " vardag seger" rakt in i svts kamera🤣. Pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Ja det kan knappast vara skoj för Åkesson. Kämpar för att bli accepterad bland dom riktiga partierna. Så står ett av alla klappmongon från SD och heilar… på valvakan… I en intervju med SVT.

Totalt jävla självmål. Hur jävla korkat får det bli? Är det big brother i partiet?

Och nu har de många mandat att fylla och behöver gå långt ner på listorna av spännande kandidater...
Citera
2022-09-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Det låter mer som ett ideologiskt mantra. Du har liksom bestämt redan vad du ska tycka oavsett vad som händer i verkligheten.
Snarare du som antingen blundar eller lever i en bubbla,
Sök info om hur SD bildades och vart rötterna finnes
Citera
2022-09-13, 19:48
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
japp så dåligt var det

Precis. Du har ingen aning om vad du pratar om alltså, eftersom du sett ett kort klipp.

Tack för klargörande.
Citera
2022-09-13, 19:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hon svarar inte när hon får frågan av alla utländska män. Då är hon knäpptyst

Hon är väl trött på att svara samma sak på en välkänd sak. De kan väl googla. Man kan t.o.m. gissa från Wiki. "Född Rebecka Neagu". https://sv.wikipedia.org/wiki/Rebecka_Fallenkvist

Är dessa män lite korkade kanske?
Citera
2022-09-13, 19:51
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Precis. Du har ingen aning om vad du pratar om alltså, eftersom du sett ett kort klipp.

Tack för klargörande.

Du borde satsa på en karriär som djuplodande journalist!
Citera
2022-09-13, 19:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon är väl trött på att svara samma sak på en välkänd sak. De kan väl googla. Man kan t.o.m. gissa från Wiki. "Född Rebecka Neagu". https://sv.wikipedia.org/wiki/Rebecka_Fallenkvist

Är dessa män lite korkade kanske?

Nej
Har fler följare än henne så brukar uppmuntra till att man ska fråga om och om igen så att hon förstår vart hon kommer ifrån

En påminnelse typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in