2022-09-13, 00:25
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Haha ditt hjon🤣. Dumsvensken blir bara dummare för var dag. Var " helg seger"ett uttryck du lärde dig i skolan? Jag har då aldrig hört något liknande. Jag trodde hitlerjugend gick i graven 1945 men de kanske överlevt i någon form ändå och lärt ut sitt vokabulär, imponerande!
Uppenbarligen vet du inte vad "Sieg Heil" betyder och vad den svenska översättningen är. Jag hoppas innerligt att du fortsätter feltolka ord och en vacker dag åker på en fet lavett så du lär dig hålla käften stängd när du inte har en jävla aning vad du jollrar om.
Citera
2022-09-13, 00:26
Medlem
NoTruces avatar
Ryktet säger att hon vevade den här videon innan hon gick ut, men att det blev för svårt att uttala efter ett par glas.

https://youtu.be/DrYw9oUJ8v4
Citera
2022-09-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Nej hon säger helg seger efter att helgen varit segerrik. Du kan inte må bra.

Ja det är ett vanligt uttryck i Svenskan. Efter bronset i VM94 skrek Brolin "helg seger" för medaljen vanns på en lördag.
Några år senare vann sverige OSguld i hockey på en måndag och Niklas Lidström spärrade upp sina ögon och vrålade " vardag seger" rakt in i svts kamera🤣. Pajas.
Citera
2022-09-13, 00:29
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Vuxen SDkvinna vrålar sieg heil rakt in i kameran efter valresultatet 2022. Kom inte med dina sekelskifteshistorier som du ändå imte vet nåt om eller 15 årig ickepartiansluten unge Bättre kan du. Försvara nazzehoran nu på riktigt, vad har du att komma med?
Vilken drama-queen du är. Hon sa "segerhelg". Om det var ett sett att säga sieg heil på vet väl inte vi? Kanske. Kanske inte. Däremot skulle jag låta bli att intervjua överförfriskade personer. Blir gärna lite pinsamt, som här.
Sen är det väl så att många haiiar i tid och otid utan att mena något utan man garvar bara lite.
Ungefär som den där sossen-tjejen som körde en snygg hailing, inget att hetsa upp sig för.
Men vill du göra en hel hönsgård av en fjäder så kan visst, fortsätt tjata om hur upprörd du är.
Citera
2022-09-13, 00:29
Medlem
MrsEjPKs avatar
Snacka om att göra en höna av en fjäder.Överdrivet av vänsterfolk as usual.

Fundera istället och lägg energi på varför det gick så dåligt för ert eget parti och rödgröna röran.Men klart det är ju jobbigare att göra
Citera
2022-09-13, 00:31
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ja det är ett vanligt uttryck i Svenskan. Efter bronset i VM94 skrek Brolin "helg seger" för medaljen vanns på en lördag.
Några år senare vann sverige OSguld i hockey på en måndag och Niklas Lidström spärrade upp sina ögon och vrålade " vardag seger" rakt in i svts kamera🤣. Pajas.
Efter all brunsmetning var hon modig och skämtade. De flesta fattar vinken men sen har vi de som ligger i fosterställningar och lipar om nazister.
Citera
2022-09-13, 00:32
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Kan folk inte köpa att en full bimbo skämde ut sig och hade dålig humor på fyllan. Självklart ska man göra en höna av en fjäder från politiskt korrekt håll
Citera
2022-09-13, 00:32
Medlem
Citat:
Uppenbarligen vet du inte vad "Sieg Heil" betyder och vad den svenska översättningen är. Jag hoppas innerligt att du fortsätter feltolka ord och en vacker dag åker på en fet lavett så du lär dig hålla käften stängd när du inte har en jävla aning vad du jollrar om.

Feltolka? Jag kan för det första garantera att jag är mer tysk än dig med en långt större förståelse för det tyska språket, jag har släktingar som flög i luftwaffe under ww2 och jag vet exakt vad de tyckte om orden medan de levde men snälla ge mig din tolkning horunge.
Citera
2022-09-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Kan folk inte köpa att en full bimbo skämde ut sig och hade dålig humor på fyllan. Självklart ska man göra en höna av en fjäder från politiskt korrekt håll

Aj, sorry men du bekräftar bara dumsvensken.
Citera
2022-09-13, 00:38
Medlem
Citat:
Nej hon säger helg seger efter att helgen varit segerrik. Du kan inte må bra.

Ordnar Sd med en sekreterare åt henne då hon tydligen har svåra problem med meningsuppbyggnad och det svenska språket?
"Seger helg" blir lite bättre svenska även om också det är ett väldigt krystat uttryck. Jag röstade på SD men kan samtidigt se att bimbon är en idiot som borde sparkas från alla politiska värv.
Citera
2022-09-13, 00:38
Medlem
blamages avatar
Citat:
Feltolka? Jag kan för det första garantera att jag är mer tysk än dig med en långt större förståelse för det tyska språket, jag har släktingar som flög i luftwaffe under ww2 och jag vet exakt vad de tyckte om orden medan de levde men snälla ge mig din tolkning horunge.
Din tyska språkförståelse ger jag inte ett vitten för. Om du får helg till heil på tyska är det nog inte så märkligt om dina släktningar torskade i WW2.
Citera
2022-09-13, 00:39
Medlem
ArgusOnes avatar
Hur bajsnödig orkar vänstern vara? Ni torskade, ta livet av er eller flytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in