2022-09-12, 23:37
Avslutad
Rebecka Fallenkvist är ett sänke för SD, det räcker med att se ett avsnitt av Riks. Tyvärr har SD det dåliga omdömet att promota en känslostyrd bimbo, om dom inte har fattat det innan kanske de förstår det nu.
Citera
2022-09-12, 23:37
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Hur är det med läsförståelsen egentligen?
Den är bra, hurså?
Citera
2022-09-12, 23:38
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Så att hon använder vänstern är ett bevis för att hon inte heilade? Jag har skämtheilat flertalet gånger med vänstern för att högern varit upptagen med något annat, vilket hennes höger också är då hon håller i ett glas. En annan förklaring är att hon helt enkelt bara gjorde fel i fyllan.
Eller så gjorde hon som dig, skämtade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Men när Ida Karkiainen heilar och är nykter, när det inte är val och helg så är det ok?

Du menar när hon var 15 på en fjortisfest för 20 år sedan?
Hur vet du att det inte var på en helg?
Hur vet du att hon va nykter då? Va du med på den festen? Hon ser sjukt full ut. Full fjortis.
Är det vanligt förekommande som hos SD?

Visste att något pack skulle svara mig med något helt ologiskt och orelevant sjukt snabbt 😂🤦
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Det kommer som sagt inte gå att bevisa, men det är ändock övertydligt.

Ja, det är uppenbart men det behöver inte bevisas eller drivas rättsligt. Men när folk berättar vilka de är - gång på gång - så bör man lyssna på dem. De vill berätta men Jimi försöker få dem att uppföra sig, att bete sig civiliserat så de får komma in i möblerade rum.

Tycker nästan synd om Jimi. Som att besöka en gudstjänst, tex en begravning, med en grupp tourettes-barn. Bara att detta pågår år ut och år in. Inte konstigt att han blev utbränd.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-09-12 kl. 23:44.
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Jag tycker att det är övertydligt att hon anspelar på hell seger som i sin tur syftar till sieg heil. Tycker att det är en väldigt grov sak för en politiker att säga så tycker det är bra att man markerar.
Vänstergråterskor får leva med att nazisthumor är på modet nu. Att driva med kommunister är det bästa en natzist vet.
Citera
2022-09-12, 23:39
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Nej, jag är inte någon politiker. Jag hade visserligen inte dragit skämtet om jag hade varit en politiker, men annars hade jag. Jag ser inte det som någon big deal alls. Hade hon sagt "sieg heil", hade det varit en big deal. Men hon sa "helg seger", vilket är ett tydligt skämt.
Ser inget skämt eller fel någonstans med att hon säger "helg seger" hon menade det till fullo och det var inte "hell seger" som ni eller media målat upp.
Citera
2022-09-12, 23:40
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Håller med (om jag läste rätt).

Hellre en festprisse än en Bosse Ringholm (för er yngre var det den träiagste av träiga ministrar som jag upplevt sen 1980).

Stenhård nykterist. 7-8 årig folkskola som högsta utbildning. Med usla betyg (de valsades runt i media när han blev finansminister). Ca 70-75 i IQ enligt min uppskattning.

Men obrottsligt lojal mot Sossarna, så ini helvetet. T.o.m. så att han blev tillsatt som fågelholk till finansminister under Göran Person.

Då hade GP koll fininanserna också eftersom Ringholm inte visste hur man ställer klockan.

GP visste att man sätter ingen Kjell-Olof Feldt som finansminister. Man tar en Ringholm. Då har man kontroll.

Festprissar finns det gott om i politiken bland ministrar.

Är vederbörande ett ministerämne?

Ministerämne på samma sätt som Ringholm skulle jag inte säga att hon är. Hon verkar rätt skärpt för övrigt men har en otrolig förkärlek för att göra narr av folk och vrider inte på tungan i onödan om man säger så.
Påpassligt att riks utlyste en paus fram till slutet av oktober samma morgon som detta hände.
Senast redigerad av GanjaFarfar 2022-09-12 kl. 23:48.
Citera
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Ja det kan knappast vara skoj för Åkesson. Kämpar för att bli accepterad bland dom riktiga partierna. Så står ett av alla klappmongon från SD och heilar… på valvakan… I en intervju med SVT.

Totalt jävla självmål. Hur jävla korkat får det bli? Är det big brother i partiet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Tackar och tar emot? Ni sojapojkar lär väl redan ha fullbokat.

Jo, det är nog bara psykiskt sjuka vänsterdårar som tycker att detta är värt att lägga en massa energi på.

Hur känns det att vara en vandrande klyscha?
Citera
2022-09-12, 23:42
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfilainen
Du menar när hon var 15 på en fjortisfest för 20 år sedan?
Hur vet du att det inte var på en helg?
Är det vanligt förekommande som hos SD?

Visste att något pack skulle svara mig med något helt ologiskt och orelevant sjukt snabbt 😂🤦
Blott en korkad sosse kan få det till en hitlerhälsning och spy blod över en icke-händelse. Vi vet ju alla vilket parti som var lierat med nazi-tyskland och startade upp rasbiologiska institutet. Kryp tbx under din sten.
Citera
2022-09-12, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Ser inget skämt eller fel någonstans med att hon säger "helg seger" hon menade det till fullo och det var inte "hell seger" som ni eller media målat upp.

Hon har redan medgett att hon sa det som ett skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in