2022-09-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Ok jag drev med dig. Jag tycker fortfarande det här är ett storm i ett vattenglas, det finns viktigare saker i världen att lösa än att gnälla på någons fylle-tourettes om du mot all förmodan skulle ha rätt i sak.

Jag tycker det är viktigt vad politiker säger och inte men vi kan lägga ner diskussionen. Jag tror fortfarande att hon definitivt syftade på sieg heil och det är en väldigt grov sak för en politiker att säga.

https://expo.se/fakta/symbollexikon/hell-seger
Citera
2022-09-12, 23:12
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Ja det finns många puckon, rasister, nazister, hatare men det finns förutom de som gillar deras politik och vill se förändringar, de som proteströstar, eller gör det på grund av det är ett populistiskt mainstream parti som folk röstar på då de vill känna sig coola. Många av de som röstar på dom känner knappt till deras politik eller ens deras rötter överhuvudtaget.

Att nazister som du tycker det är normalt skrämmer 5 normala väljare, men lockar en stolle som SD kommer behöva utesluta när hen öppnat sin trut och yttrat onödiga saker vid någon fylla.

Ett skänke för partiet men du är för lågbegåvad för att fatta detta, normala SDare förstår vad jag menar om man läser i tråden.

Nej, hon skämmer bara ut sig och framstår omogen. Jag har inget emot sådana skämt även om jag tycker de är onödiga, men är du på en valvaka får man framstå som en vuxen människa och inte en förvuxen fjortis.

Herre min skapare vilken monumental rappakalja

Samma trams om och om igen.
Citera
2022-09-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Går det att se om någon är psykopat i ögonen? I så fall kan en diagnos ställas av en optiker.

Jag vet inte vilken del av Annies beteende du syftar på.

Mustalainen kan, ifrån sin fyllskallefåtölj. Han skärskådar blickar och ställer omedelbar diagnos.
Citera
2022-09-12, 23:14
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Säg det till de 6 miljoner judar som dog under andra världskriget!
Och vad har det med att hon hälsade segern för SD? Långsökt och tarvligt.
Citera
2022-09-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Jag tycker det är viktigt vad politiker säger och inte men vi kan lägga ner diskussionen. Jag tror fortfarande att hon definitivt syftade på sieg heil och det är en väldigt grov sak för en politiker att säga.

https://expo.se/fakta/symbollexikon/hell-seger

Jag tänker att det är väl upp till lagens långa arm att avgöra om den bröts vid tillfället, det är ju tämligen dokumenterat.
Citera
2022-09-12, 23:15
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Kanke lite OT... men jag brukar inte lyssna så mycket på något partis egna propaganda... Herre gud vad de trycker ner åsikter i halsen på en. Vem lyssnar på den här skiten?

Det är inte OT, Fallenkvist arbetar på samma kanal där politiska motståndare kallas för sociopat, det är inte konstigt om hon, i detta träsk, har med sig symboler för att manifestera makt över de ord och uttryck som förknippats med SD. Svårare än så är det inte, he, ni äger inte innebörden av dessa uttryck längre, vi har sprängt åsiktskorridoren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Sex säljer, alla ser hellre attraktiva människor i "tv-rutan" än fula. Detta är en självklarhet i merparten av världen men folk försöker låtsas som att det inte stämmer i vårat sinnessjuka land. Tacka feminismen för det.

Sex kanske säljer men att se några 50+ gubbar med en massa 20+ brudar, på SD:s youtube-kanal hela tiden är inte bra då man får porr-vibbar och det är väldigt oprofessionellt.

Det visar hur ogenomtänkta många av SD:s drag är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Jag snöflinga? Jag är hårdare än Kruppstål.

Om detta bara var ett skämt, visar det på skämtarens helt fantastiskt dåliga omdöme. Och den personen skall jag acceptera som en folkvald företrädare för det svenska folket? Om du inte kan ta in detta enkla faktum är du hjärntvättad eller efterbliven - eller en faktisk nazist?

Jo men nu har ju Sveriges statsminister uppenbarligen ljugit om nazistiska mail och hejats på av journalister, så klart att hon kan håna dem lite.

Så att tom sådana som du ser hur politikerna beter sig i Sverige!

Och vad då folkvald företrädare?

Rainfelth som sålde ut Sverige?

Eller Löfven ?

Han framstod ju som halvt efterbliven, även om han säkert va bra på något.

Så nej lite raka puckar och lös problemen ist
Citera
Medlem
Det mest intressanta är att höra vad de brunas blåa kamrater har att säga om sieg heilvrålen. " Vi måste prata med alla"?🤣🤣
Citera
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Det låter ju väldigt rimligt i sammanhanget.

Har du ens kollat din egen länk?

Om du får in ”segling” i ord och sammanhang kan man nog säga att du är ute och seglar.

Fan, va rolig du är nu. Jag dör nästan.

Ont, detta är en icke fråga, därför att inget har hänt.

Som sagts innan, I sittande regering har vi en minister som heilat på bild.

Städa framför eran egen port, innan ni önskar att andra gjort samma sak.

Det alla verkar ha missat är att SD inte vill utrota judarna igen. De är judar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Jag tänker att det är väl upp till lagens långa arm att avgöra om den bröts vid tillfället, det är ju tämligen dokumenterat.

Det lär vara svårt att bevisa då hon sa helg seger. Dock syftade hon med största sannolikhet på hell seger.
Citera
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Och vad har det med att hon hälsade segern för SD? Långsökt och tarvligt.

eh hon "skämtade" med att säga Hell...g.. seger samtidigt som hon heilade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in