Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
SD har ökat trots alla "dödsnazist"skandaler och annat de senaste åren. Tror du på fullt allvar att vanligt folk bryr sig längre?
Vi har nått en punkt där Åkesson skulle kunna skrika sieg heil allt vad han har och folk skulle ändå rösta på honom.
Kulturmarxisterna håller på att förstöra västvärlden och folk har tröttnat. Motståndet har vaknat till liv på allvar.
Sluta vara så rädd för vad dessa kulturmarxistiska missfoster ska tycka och tänka om olika saker.
snarare att de som är rasister och nazister eller sympatiserar med nazism lockas till SD, vilket drar ner partiet och gör att de inte kan bidra likamycket till Sverige som de borde ha gjort.
Vadå kulturmarxister? En elit som bestämmer saker samt folket har velat ha det så.
Det du beskriver är det som skrämmer normala röstare, och gör att vi sympatisörer skäms bort och ser de som just det de inte vill bli sedda som, fattar du inte det?
Men du har liksom nazistsympatier, därav du inte förstår varför detta är olämpligt trots det är skämt.
Ingen big deal men SD måste kunna rensa bort dessa olämpliga, omogna samt riktiga nazister/rasister.
Blir glad att flera SDare fördömar detta. Nazister kommer skydda givetvis.
Citat:
Ursprungligen postat av
TyrgilScramasax
Ja verkligen. Jag är så lat som inte letar på ”interörnätt” efter något som någon på Flashback påstått.
Skäms på mig. Hädanefter ska jag alltid jaga andras källor. Hemskt ledsen.
Vad ser jag i länken du visar? En dyngrak brud som säger:
en helg seger, en segerhelg
Det är ditt ”case”. Hon är dyngrak. Men det hon sluddrar är begripligt (återigen):
” en helg seger, en segerhelg”
Det är inte mer än det. Tyvärr (för SD-hatare).
Men är du efter eller vad? Hon har själv typ ertkänt att det skulle vara ett naziskämt.
Människan borde supa mindre liksom. Det är olämpligt beteende, speciellt den specifika situationen. Skulle hon skämtat så hemma med de som förstod det så skulle det vara en annan grej även om jag ser sådana skämt som osmakliga.