2022-09-12, 22:05
Medlem
Jag röstade SD.
Likväl inser jag hur jävla onödigt detta var. Oavsett ursäkt så fattar alla att det dras likheter till Hell seger vilket bara är klumpigt.

Speciellt när förhandlingar väntar med L som redan har svårt att sälja in SD till sina väljare.
Tänk först vore en bra idé för många representanter för SD.
Citera
Medlem
Megatrons avatar
Låt mig lägga upp beviset igen:

https://imgur.com/a/fhNidfC

Kom inte och säg att hon inte heilade!
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Sa hon verkligen så?! Alltså typ va hon sa något som typ sades av andra folk någon gång tidigare?!

Alltså helvete, det här ÄR ALLVARLIGT! Någon sade något! Jag tror det är bäst att vi ställer in alla samhällsproblem, så att vi kan gå till botten med det här. Alltså hon sa något!

Fy fan! Riktigt ALLVARLGIGT!

Borgare och såssar unite tack, det är OLÄMPLIGT och ALLVARLIGT att säga saker!

Alltså shit, jag måste smälta det här i min panikattack. Att folk kan gå runt och genomföra folkmord genom att säga saker, det är ALLVARLIGT!

Tur att Flashback är på tårna med 60 sidor om detta ALLVARLIGA BROTT!
Citera
2022-09-12, 22:09
Medlem
blobben!!!s avatar
Otroligt långsökt. Låter mer som om hon glömde av varför hon var där och istället firade att det var helg. Uppenbarligen berusad.
Citera
2022-09-12, 22:10
Avslutad
Hon gillar lite grövre skämt. Personligen tycker jag man skall få skämta om det mesta. Det här var lite onödigt kanske. Hon ville provocera lite också tror jag. Efter 25 år av vänsterförtryck så förstår jag henne.

Om man skulle lyssna av alla skämt som dras på varje valvaka så skulle man nog få höra en hel del.
Citera
2022-09-12, 22:10
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Nej vänsterrörelsen har alltid haft som taktik att kapa språket och fastställa vad som är godkänt att säga. Hell seger har otroligt lite att göra med den tyska 30-talsnazismen.
Samma som solkorset som har en flera tusen år gammal historia men bara för att det användes snedställda hakkors några år så betyder det nazism för evigt.... man blir så trött på alla historielösa själar.

Precis. Det är skrämmande att se hur obildade folk är i det här landet. Det förklarar väl hur exempelvis MP kunde få över 5%

Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Bara för regimmedia vänstern gick på det och gjorde en sak av det? Jag tycker det var bra gjort och gör bort förlorarna.

Mera tokerier
https://www.instagram.com/p/CiVtGpujBCD/

Det var en riktigt bra trolling, ja. Kulturmarxisterna reagerade precis som förväntat. Det är dock skrämmande att många SDare fördömer det här och tar avstånd. Herregud vilka cucks.

Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Ja det ser sannerligen ut så just nu, hon gav något nonchalant svar på detta. Motsade till och med sig själv, först menade hon att det var en ren felsägning grammatiskt, sedan menade hon istället att det var med intentionen att driva med mediernas vantolkning av SD.

Man bryr sig inte längre, nu har man fått sitt. Efter att ha charmat befolkningen med Jimmie, hans oskyldighet och happy socks, kommer nu masken av. Kanske har fel men det känns så just nu om man observerar hur de beter sig runt detta.

Stick tillbaka till reddit din jävla fedorahatt.
Citera
2022-09-12, 22:11
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Otroligt långsökt. Låter mer som om hon glömde av varför hon var där och istället firade att det var helg. Uppenbarligen berusad.

Det vore mycket ALLVARLIGT om hon sade något, långsökt eller ej. Tänk hur många som dog när hon sade det! Säkert hundratusen om inte miljoner! Bäst vi alla diskuterar detta, det är ALLVARLIGT om folk tror att dom kan slå ihop två ord i en mening och sen YTTRA detta!

Fy fan säger jag bara! Folkmord!
Citera
2022-09-12, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Precis. Det är skrämmande att se hur obildade folk är i det här landet. Det förklarar väl hur exempelvis MP kunde få över 5%

Det var en riktigt bra trolling, ja. Kulturmarxisterna reagerade precis som förväntat. Det är dock skrämmande att många SDare fördömer det här och tar avstånd. Herregud vilka cucks.

Stick tillbaka till reddit din jävla fedorahatt.

Jag hade föredragit om man hade varit konsekvent i sitt handlande och hanterat sånt här på samma sätt innan rösterna var räknade som efter. Nu ser det tämligen ut som att manipulerat och bedragit röstarna.
Citera
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron

Hade varit betydligt värre om hon haft orakade armhålor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
SD har ökat trots alla "dödsnazist"skandaler och annat de senaste åren. Tror du på fullt allvar att vanligt folk bryr sig längre?

Vi har nått en punkt där Åkesson skulle kunna skrika sieg heil allt vad han har och folk skulle ändå rösta på honom.

Kulturmarxisterna håller på att förstöra västvärlden och folk har tröttnat. Motståndet har vaknat till liv på allvar.

Sluta vara så rädd för vad dessa kulturmarxistiska missfoster ska tycka och tänka om olika saker.
snarare att de som är rasister och nazister eller sympatiserar med nazism lockas till SD, vilket drar ner partiet och gör att de inte kan bidra likamycket till Sverige som de borde ha gjort.

Vadå kulturmarxister? En elit som bestämmer saker samt folket har velat ha det så.

Det du beskriver är det som skrämmer normala röstare, och gör att vi sympatisörer skäms bort och ser de som just det de inte vill bli sedda som, fattar du inte det?
Men du har liksom nazistsympatier, därav du inte förstår varför detta är olämpligt trots det är skämt.

Ingen big deal men SD måste kunna rensa bort dessa olämpliga, omogna samt riktiga nazister/rasister.

Blir glad att flera SDare fördömar detta. Nazister kommer skydda givetvis.
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Ja verkligen. Jag är så lat som inte letar på ”interörnätt” efter något som någon på Flashback påstått.

Skäms på mig. Hädanefter ska jag alltid jaga andras källor. Hemskt ledsen.

Vad ser jag i länken du visar? En dyngrak brud som säger:

en helg seger, en segerhelg

Det är ditt ”case”. Hon är dyngrak. Men det hon sluddrar är begripligt (återigen):

” en helg seger, en segerhelg”

Det är inte mer än det. Tyvärr (för SD-hatare).
Men är du efter eller vad? Hon har själv typ ertkänt att det skulle vara ett naziskämt.
Människan borde supa mindre liksom. Det är olämpligt beteende, speciellt den specifika situationen. Skulle hon skämtat så hemma med de som förstod det så skulle det vara en annan grej även om jag ser sådana skämt som osmakliga.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-12 kl. 22:16.
Citera
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Men herre gud vad du är lat...

varsågod:
https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik
Ja verkligen. Jag är så lat som inte letar på ”interörnätt” efter något som någon på Flashback påstått.

Skäms på mig. Hädanefter ska jag alltid jaga andras källor. Hemskt ledsen.

Vad ser jag i länken du visar? En dyngrak brud som säger:

en helg seger, en segerhelg

Det är ditt ”case”. Hon är dyngrak. Men det hon sluddrar är begripligt (återigen):

” en helg seger, en segerhelg”

Det är inte mer än det. Tyvärr (för SD-hatare).
Citera
2022-09-12, 22:14
Medlem
Emolls avatar
Citat:

Nej. Det var inte då hon sa "helg seger, det är en riktig segerhelg". Bilden är ju fan tagen helt ur kontext. Som ni vänsterrabiata alltid gör. Sprider lögner och förtalar. Se klippet själv. Det är inte då hon sträcker upp armen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in