2022-09-09, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Eh va? Nu får du allt förklara dig lite närmare tror jag.
Vilka kränkande ord har jag rättfärdigat menar du?

Från start hävdade du att det som Expressen och Aftonbladet publicerar är korrekt information som är direkt hämtat från hennes sociala medier. Och diskussionen som du hoppade in i, gick som så att enligt en annan så är det helt korrekt att kalla henne för luder med hänvisning till det som hon publicerar.
Hänger du med nu?
Citera
2022-09-10, 12:15
Medlem
CommonSenses avatar
Nån som vet vilka operationer hon gjort? eller fillers
Brösten
Läpparna
Näsan?

skulle inte förvåna mig om hon plockat nått revben också för att få smalare midja.
Citera
2022-09-10, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Nån som vet vilka operationer hon gjort? eller fillers
Brösten
Läpparna
Näsan?

skulle inte förvåna mig om hon plockat nått revben också för att få smalare midja.
Hon har fillers i hela ansiktet men speciellt i läpparna. Brösten har hon inte pratat öppet om men det syns tydligt att det är implantat. Ska denna snart 30-åriga kvinna fortsätta med detta...?? Hur reagerar huden och kroppen när man slutar? Sorgligt är det.
Citera
2022-09-10, 23:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Hon har fillers i hela ansiktet men speciellt i läpparna. Brösten har hon inte pratat öppet om men det syns tydligt att det är implantat. Ska denna snart 30-åriga kvinna fortsätta med detta...?? Hur reagerar huden och kroppen när man slutar? Sorgligt är det.

Botox används bla i förebyggande syfte mot rynkor, om hon nu kör det.

https://www.se.brainzmagazine.com/post/5-saker-du-kanske-inte-visste-om-botulinum-toxin-botox

Och gällande brösten, hur menar du att ”huden och kroppen reagerar” när man ”slutar” med det?

Jag fattar inte detta hat mot en annan människas kropp? Eller som du beskriver det, ”sorgligt”.
Det är väl inte din kropp som påverkas av hur mycket/många ingrepp hon gör på sin kropp? På vilket vis blir du ledsen över det?

Känner du även denna ”sorg” mot människor i din närhet som kanske fixat dubbelhakan, tagit bort kroknäsan osv?

Är ju inte som att hon håller det hemligt att hon kör med fillers direkt, men jag är helt ärligt nyfiken på vilket vis det kan få en person att känna ”sorg”, förklara gärna.

Och om hon nu väljer att fortsätta med sina ingrepp, på vilket vis påverkar det dig i din vardag?
Citera
2022-09-11, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella

https://www.se.brainzmagazine.com/post/5-saker-du-kanske-inte-visste-om-botulinum-toxin-botox

Och gällande brösten, hur menar du att ”huden och kroppen reagerar” när man ”slutar” med det?

Jag fattar inte detta hat mot en annan människas kropp? Eller som du beskriver det, ”sorgligt”.
Det är väl inte din kropp som påverkas av hur mycket/många ingrepp hon gör på sin kropp? På vilket vis blir du ledsen över det?

Känner du även denna ”sorg” mot människor i din närhet som kanske fixat dubbelhakan, tagit bort kroknäsan osv?

Är ju inte som att hon håller det hemligt att hon kör med fillers direkt, men jag är helt ärligt nyfiken på vilket vis det kan få en person att känna ”sorg”, förklara gärna.

Och om hon nu väljer att fortsätta med sina ingrepp, på vilket vis påverkar det dig i din vardag?

Problemet är väl att det är så många unga tjejer som ser upp till henne. Det sista vi behöver är väl fler tjejer som ogillar sitt utseende, är osäkra och gör ditten och datten för bekräftelse?
Citera
2022-09-11, 03:12
Medlem
Sluta nu vara elaka ,Hon har inte gjort ett endaste ingrepp. Bara använder de krämer och annat som hon säljer till sina minderåriga fans / följare .
Så är det.
Yup
Citera
2022-09-11, 04:21
Medlem
Citat:

Botox och fillers är två skilda saker. Bianca använder garanterat båda två. Hon är stel som en kartong i mimiken och har inte ens fyllt 30.
Hon kommer se ut som kattkvinnan när hon är 50.
Citera
2022-09-11, 08:15
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Botox och fillers är två skilda saker. Bianca använder garanterat båda två. Hon är stel som en kartong i mimiken och har inte ens fyllt 30.
Hon kommer se ut som kattkvinnan när hon är 50.

Tack jag har koll, använder botox själv.

Jag skrev ”botox… om hon nu kör det?”.
Citera
2022-09-11, 20:38
Medlem
Citat:

Du fattar inte riktigt vilken skadeverkan denna tjej har på unga tjejer. Hon har ju haft framgång. Tjänat mkt pengar och ständigt i ropet. Pratas det inte så hittar hon alltid nått som ger rubriker. Men bilden av hennes liv är inte hälsosamt. Ständigt nya saker kläder mm. Operara allt man kan. Fylla ansiktet med skit för stt man anar en rynka. Inte konstigt hon har psykiska problem. Tror många tjejer känner sig misslyckade då de inte har råd att jaga evig ungdom ala bianca
Citera
2022-09-12, 16:14
Medlem
Mer.info.007s avatar
Bianca ser hemskt smal ut. Skriker Anoroxia om henne. En Ailen.
Citera
2022-09-12, 22:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Bianca ser hemskt smal ut. Skriker Anoroxia om henne. En Ailen.
Ja det går bara utför för henne…
Citera
2022-09-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Hon har inte gjort boobsen 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in