2022-09-08, 02:46
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Bianca är inte prostituerad.

Nej, nej tvärtom. Bianca köper sexuella tjänster.
Citera
2022-09-08, 03:29
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuuulia

Frågan är vilka tjänster 🤔
Citera
2022-09-08, 03:42
Medlem
Citat:
Låter intressant. Varför blir inte hon hatad i media och fråntagen allt hon äger och tjänar? Hur mycket får hon betala?
Citera
2022-09-08, 03:53
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Frågan är vilka tjänster 🤔

Mata musen, pulleri, onani. Hon själv skulle kanske uttrycka det som vaginal massage. Kalla det vad man vill, jag hoppas bara att de prostituerade, eller som hon kanske skulle uttrycka det "attraktiva männen", inte måste masturbera för pengar mera.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Låter intressant. Varför blir inte hon hatad i media och fråntagen allt hon äger och tjänar? Hur mycket får hon betala?
Bra fråga, det har varit väldigt tyst om detta sen det kom ut i media att hon och andra influencers öppet köper sex. Det måste vara privilegiet av att vara ett kändisbarn, man kommer undan med vad fan som helst.
Citera
2022-09-08, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Läs om vad du själv skrev och tänk till lite

Jag tror att du behöver tänka några varv själv.

Citat:
Jag har inga sociala medier bortsett från Flashback och andra internetforum. Det är rätt enkelt att vara uppdaterad om vad som föregår i hennes liv ändå ifall man bläddrar en nyhetsajt eller dejtar svenska kvinnor ibland.

Du kan inte vara seriös
Du vet väl att Hänt Extra inte är en nyhetssajt och att du kanske ska ta en vända i huvudknoppen när du sitter med senaste numret och tänka: "Allt jag läser är inte sant"

Citat:
Du är oförstående i mycket du och verkar inte greppa saker som andra. Så vi börjar lätt;
Är Talang ditt favoritprogram? Blev du också tvingad att byta kanal för att en jury-medlem hade för mycket smink enligt ditt tycke?

Nej, Talang är inte mitt favoritprogram.
Du skrev
Citat:
Favoritprogram? Nu får du ge dig för i helvete!
Då undrar jag ifall det är förbjudet att ha Talang som favoritprogram eller vad du egentligen menar.
Vilket är ditt eget favoritprogram?

Seriöst - använd hjärnkontoret åtminstone litegrann.
Citera
2022-09-08, 08:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Snart lägger hon upp sina konster på valfri porrsajt.
Citera
2022-09-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Bianca verkar vara förbannad över framgångarna för SD i de senaste opinionsundersökningarna.
Har aldrig tilltrott
henne någon större mental kapacitet , men vad handlar detta om?
Idiot ö
Citera
2022-09-08, 21:44
Medlem
Dagens nya vlogg på YT…. Wtf?! Antingen är hon inne i en hypomani eller så har hon tagit nåt. Helt sjukt!
Citera
2022-09-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Dagens nya vlogg på YT…. Wtf?! Antingen är hon inne i en hypomani eller så har hon tagit nåt. Helt sjukt!

Riktigt jävla tråkig också…vem fan vill kolla på en olycklig själ som går och shoppar? Kan inte bli tråkigare. Kan lika gärna sätta på lyxfällan och se samma sak i princip minus skulder.

Samma jävla ”content” dag ut och dag in som dessa fabulösa attentionwhores använder som finord. Hur kan någon ens njuta av det?
Citera
2022-09-08, 23:18
Medlem
Hon börjar likna Michael Jackson. Vad har hänt med hennes röst?
Citera
2022-09-09, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Jag tror att du behöver tänka några varv själv.

Nej, Talang är inte mitt favoritprogram.
Du skrev Då undrar jag ifall det är förbjudet att ha Talang som favoritprogram eller vad du egentligen menar.
Vilket är ditt eget favoritprogram?

Seriöst - använd hjärnkontoret åtminstone litegrann.

Din nivå på att försöka resonera är likt en tonåring som precis kommit in i puberteten.
Du blir bara larvig och försöker komma med något "tufft" mothugg, för att du inte vill städa ditt rum.
Ta dig en funderare över vad som får dig att rättfärdiga kränkande ord gentemot en kvinna- utan att du egentligen förstår innebörden av orden du slänger ur dig. Sen läs på om vilka konsekvenser ditt beteende leder till i samhället. Det är det första.
På din fråga om det är förbjudet att ha Talang som sitt favoritprogram:
Du får ha vilket program du vill som favorit så du behöver inte vara orolig, det är inte infört i lagboken som förbjudet- än. Men det lägger ribban för hur långt man kan komma i en diskussion med någon, om du tänker till lite
Citera
2022-09-09, 06:59
Medlem
Citat:
Ta dig en funderare över vad som får dig att rättfärdiga kränkande ord gentemot en kvinna- utan att du egentligen förstår innebörden av orden du slänger ur dig. Sen läs på om vilka konsekvenser ditt beteende leder till i samhället. Det är det första.

Eh va? Nu får du allt förklara dig lite närmare tror jag.
Vilka kränkande ord har jag rättfärdigat menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in