2021-11-01, 21:34
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Kan man ens kalla det julkalender? Det är ju bara någon budgettillverkad tyglåda innehållandes lika billiga tygpåsar som innehåller lite pincetter och bomullstopps typ.
Ja jag vet ju inte vad man ska kalla det utan gick på det jag läst och hört. Fortfarande alldeles förundrad.
Citera
2021-11-01, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Ja jag vet ju inte vad man ska kalla det utan gick på det jag läst och hört. Fortfarande alldeles förundrad.

Man kan kalla det skit.

Jag tycker hon ska återkalla allt och bjuda alla på varsin chokladkalender, det har man i alla fall nytta av.
Citera
2021-11-01, 21:50
Bannlyst
” Bianca Ingrosso till Riks: Förtal att jag skulle ha röstat på Annie Lööf”

https://www.youtube.com/watch?v=M-CGlqu5bbc
Citera
2021-11-01, 22:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Haha du menar någon av Kardhashians eller? Tänkte skriva Kim men nu har väl alla syrrorna enorma rövar, ser ju ut som gitarrer hela bunten.

Frågan är när de börjar inse att de aldrig kommer bli som henne, eller så känner de sig som hennes vän så länge de är hennes kund, lika tragiskt det.
Ptja, jag tänkte ju på Kim, men som du säger så passar skon på hela den familjen.

Ptja. Generellt sett så ser män upp till män för att dom är jävligt bra på något, oavsett om det är en känd person eller inte. Och kvinnor ser upp till kvinnor som är kända, för att dom är kända snarare än vad dom är kända för.

För let's face it, Bianca är känd för att hon är känd. Som människa är hon ganska jävla standard. Basic bitch som sagt.
Citera
2021-11-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ptja, jag tänkte ju på Kim, men som du säger så passar skon på hela den familjen.

Ptja. Generellt sett så ser män upp till män för att dom är jävligt bra på något, oavsett om det är en känd person eller inte. Och kvinnor ser upp till kvinnor som är kända, för att dom är kända snarare än vad dom är kända för.

För let's face it, Bianca är känd för att hon är känd. Som människa är hon ganska jävla standard. Basic bitch som sagt.
Bianca har snygg kropp. Men allt annat är basic
Citera
2021-11-01, 22:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Bianca har snygg kropp. Men allt annat är basic
Förstår du hur många brudar, bara i samma kvarter som Bianca bor i, det är som har "snygga kroppar"? Basic bitch.
Citera
2021-11-01, 22:31
Medlem
Citat:
Förstår du hur många brudar, bara i samma kvarter som Bianca bor i, det är som har "snygga kroppar"? Basic bitch.
Nej. Inte alla tjejer är smal med stor jävla röv som henne
Citera
2021-11-01, 22:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Nej. Inte alla tjejer är smal med stor jävla röv som henne
Givetvis inte alla, men nu flyttar du målstolparna. "Snygg kropp" handlade det om. Då pratar vi om alla typer av kroppar vi tycker är snygga.

Men det finns gott om smala brudar med rövar som henne. Jag rör mig dagligen i Stockholms stad och kollektivtrafik. Det enda jag har att roa mig med är att kolla brudars rövar. She basic.
Citera
2021-11-01, 22:56
Avslutad
Citat:

Bianca är en illusion. Ta bort pengarna och lyxen så är hon osynlig.
Citera
2021-11-01, 22:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Bianca är en illusion. Ta bort pengarna och lyxen så är hon osynlig.
Vilket är precis min poäng. Jag har liksom mad respect för brudar som kanske har en sminkskola som sin grej på YT och visar prylar och tekniker och liknande. Brudar som faktiskt gör något. Bianca och hennes gelikar är H&M-affischer.
Citera
2021-11-01, 23:14
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
” Bianca Ingrosso till Riks: Förtal att jag skulle ha röstat på Annie Lööf”

https://www.youtube.com/watch?v=M-CGlqu5bbc

Haha förtal

Har människan ens gått grundskolan?
Citera
2021-11-01, 23:15
Medlem
MrsEjPKs avatar
Såg nu på Riks att Bianca skällt åt Rebecca på Riks för att hon sagt att Bianca röstar på Annie Lööf.Bianca har skickat till Rebecca att hon röstar INTE på Annie Lööf .Att det är förtal.
Men en video Bianca lagt upp säger något helt annat.
Sanslöst !

Ah 2a på den.
Senast redigerad av MrsEjPK 2021-11-01 kl. 23:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in