2022-09-12, 22:19
Medlem
AldoRaines avatar
Det bevisar bara återigen intelligensnivån på SDs ”topppolitiker”

Ett under att dom ena existerar fortfarande. Men förhoppningsvis får dom stort inflytande nu och kan bevisa för kreti och pleti att dom sa inte har några lösningar Noll,nada!
Citera
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Man kan tramsa om mycket men inte om när hon sa hell...g seger vilket var precis då jag gjorde en print screen.

Varför nämner du inte kontexten? "Det är en riktig helg seger, en segerhelg". Ni vänsterblivna har tyvärr tappat all trovärdighet i ert ständiga nazistkletande. Ingen tar det seriöst längre.
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Sarkasm i all ära, men givetvis hade det varit väldigt tramsigt och destruktivt att anspela på "hell seger" under SDs valvaka. Bättre politiker har fått gå för mindre. Nu tycker jag att det inte ens var på det viset. Hon verkar åsyfta att hon firar att det är helg (inte konstigt med den promillen), men kom på att hon firar SDs seger.

För mig är det inte ens en fråga, det är så töntigt att överhuvudtaget reagera på detta att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Låter mest som folk som är piskade av sina fruar som spelar upprörda över att någon, någonstans sade något.
Citera
2022-09-12, 22:20
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Kanske inte i detta fallet men ord och meningar kan visa folks dolda åsikter och agendor.

Så om Ukrainare ser ryssar säga att de ska invadera Kiev så är det bara ord???

NEJ DET ÄR FOLKMORD!
Citera
2022-09-12, 22:21
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Coolt inlägg.

TACK! Känns bra att östrogenet flödar även hos dig min frände, vi måste DISKUTERA detta!
Citera
2022-09-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
NEJ DET ÄR FOLKMORD!
Men de sa ju bara det så enligt din logik ska vi strunta i det då det är bara ord...
Citera
2022-09-12, 22:22
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
För mig är det inte ens en fråga, det är så töntigt att överhuvudtaget reagera på detta att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Låter mest som folk som är piskade av sina fruar som spelar upprörda över att någon, någonstans sade något.
Tror alla andra läsare förstår vad du tycker i frågan... Bara en gissning
Citera
2022-09-12, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Varför nämner du inte kontexten? "Det är en riktig helg seger, en segerhelg". Ni vänsterblivna har tyvärr tappat all trovärdighet i ert ständiga nazistkletande. Ingen tar det seriöst längre.

Fast det är väl ingen som på allvar kan tro att det var en slump? Det var en alkoholinducerad freudiansk felsägning det är uppenbart ju.

Sen kan jag medge att det finns en viss komik runt det hela. En fjortispackad 26 årig bimbo.
Citera
2022-09-12, 22:24
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Men de sa ju bara det så enligt din logik ska vi strunta i det då det är bara ord...

ORD ÄR MORD har jag sagt! Det är ju därför det är så viktigt att vi DISKUTERAR det olämpliga i att säga saker! Hell Seger! Se, nu dog minst två miljoner människor och jag avslöjade mina folkmordsplaner!
Citera
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
TACK! Känns bra att östrogenet flödar även hos dig min frände, vi måste DISKUTERA detta!

Flödar det hos dig menar du?
Citera
Medlem
Hussefars avatar
"Smart" gjort av henne. Väldigt "smart"...
Citera
2022-09-12, 22:25
Medlem
Citat:
ORD ÄR MORD har jag sagt! Det är ju därför det är så viktigt att vi DISKUTERAR det olämpliga i att säga saker! Hell Seger! Se, nu dog minst två miljoner människor och jag avslöjade mina folkmordsplaner!
Du är lika lågbegåvad som människan i fråga. Känns som att prata med ett barn som försöker vara roligt men framstår omogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in