2022-09-12, 17:43
Medlem
Var det där det enda som hände på åtta partiers valvakor där nästan alla hade alkohol i sig, så får väl till och med vänstern hålla med om att det inte skedde någonting alls överhuvudtaget.

Vi är nog många som kommer ihåg när vänstern stod och skrek och gav fingret till SD på förra valvakan 2018...det var riktigt pinsamt att se. https://www.youtube.com/watch?v=MO5j3Zub0Uw&ab_channel=OriginalNihilist 2:01:00 och framåt. Sossarna nöjde sig med "tummen ner", inte riktigt acceptabelt det heller...men V visar hatet. Det blev inget snack alls om detta efteråt. Tänk om det varit SD:are som gjort det mot V. Det hade blivit smaskiga nyheter i veckor efteråt.

Hon var rätt skapligt berusad och "glad och tramsig"...herregud, snacka om att gripa efter halmstrån för att få ihop sin agenda.
Citera
2022-09-12, 17:45
Medlem
Zondells avatar
Det jag ser på filmen är en pantad, i och för sig snygg, brud som är pissfull och inte har det minsta koll på vad hon säger. Dålig mediaträning eller kasst omdöme?
Citera
2022-09-12, 17:46
Medlem
Ganonitos avatar
Hoho. Utesluten inom en vecka. Jag lovar.
Citera
2022-09-12, 17:47
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Var det där det enda som hände på åtta partiers valvakor där nästan alla hade alkohol i sig, så får väl till och med vänstern hålla med om att det inte skedde någonting alls överhuvudtaget.

Vi är nog många som kommer ihåg när vänstern stod och skrek och gav fingret till SD på förra valvakan 2018...det var riktigt pinsamt att se. https://www.youtube.com/watch?v=MO5j3Zub0Uw&ab_channel=OriginalNihilist 2:01:00 och framåt. Sossarna nöjde sig med "tummen ner", inte riktigt acceptabelt det heller...men V visar hatet. Det blev inget snack alls om detta efteråt. Tänk om det varit SD:are som gjort det mot V. Det hade blivit smaskiga nyheter i veckor efteråt.

Hon var rätt skapligt berusad och "glad och tramsig"...herregud, snacka om att gripa efter halmstrån för att få ihop sin agenda.

Du kan ju inte jämföra att visa långfingret med hell seger. Men tråkiga valvakor överlag
Citera
2022-09-12, 17:48
Medlem
belfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Ja, det här är inte ovanligt att man vill visa de sina att man inte "släpper sina rötter" utan fortfarande står stadigt i den bruna myllan.
det är svårt med ironi
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zondell
Det jag ser på filmen är en pantad, i och för sig snygg, brud som är pissfull och inte har det minsta koll på vad hon säger. Dålig mediaträning eller kasst omdöme?

Hon jobbar just medialt för SD och ägnar väldigt mycket tid på just SD:s diverse kanaler och Riks, samt på Tiktok och Instagram.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Alltså ni är helt desperata efter att rasist-stämpla detta partiet. "Helg seger", dvs att SD ska vinna på en helg, blir för dig alltså "hell seger"=sieg heil???

Du är ju riktigt patetisk.

Dom sa det på TV4 också. Hon har tydligen bett om ursäkt och sagt det var opassande. Heil seger var något som används tidigar av SD och ska härstamma från namnet Sieg heil.
Senast redigerad av Menea 2022-09-12 kl. 17:55.
Citera
2022-09-12, 17:49
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
SD har ökat trots alla "dödsnazist"skandaler och annat de senaste åren. Tror du på fullt allvar att vanligt folk bryr sig längre?

Vi har nått en punkt där Åkesson skulle kunna skrika sieg heil allt vad han har och folk skulle ändå rösta på honom.

Kulturmarxisterna håller på att förstöra västvärlden och folk har tröttnat. Motståndet har vaknat till liv på allvar.

Sluta vara så rädd för vad dessa kulturmarxistiska missfoster ska tycka och tänka om olika saker.

Jag tror du har fel. Jag välkomnar SD. Jag tror inte partiet är nazistiskt eller rasistiskt. Men jag tror att det är förbannat många olämpliga människor i partiet som inte är tillräckligt begåvade för att vara politiker. SD växer för att de aldrig någonsin har haft ansvar för något utan har helt legitimt kunna klaga och beskylla allt dåligt på de andra partierna. Man kan liksom inte sparka någon som inte har ansvar. Nu får de förhoppningsvis visa vad de går för. Sen får vi se hur det blir.
Citera
2022-09-12, 17:49
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Du kan ju inte jämföra att visa långfingret med hell seger. Men tråkiga valvakor överlag

Den turkiska bruden sade väl "helg seger"?
Citera
2022-09-12, 17:50
Medlem
Jojo, vi fattar ni har alla heilat på fyllan och är inte nazister för det.

För oss andra är det inte lika naturligt att dra till med sånt varken nykter eller full.
Därför får vi det kanske felaktiga intrycket att ni är helt jävla tappade.

I vilket fall är jag tacksam att jag slipper se sånt slödder annat än på tv
Citera
2022-09-12, 17:52
Medlem
solstrålars avatar
Ganska uppenbart att det här är cope för vänstern för valförlusten.
Citera
2022-09-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Dom sa det på TV4 också. Hon har tydligen bett om ursäkt och sagt det var opassande. Heil seger var något som används tidigar Eva SD och ska härstamma från Sieg heil.
Det är opassande att släppa en fjärt när man håller tal.
Sieg Heil är en helt annan liga än "opassande".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in