2022-09-12, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Hela hennes uppenbarelse andas mentalt efterbliven. Som en 12 åring
Ungefär som Strandhäll och Ygeman menar du?
Citera
2022-09-12, 17:33
Medlem
Rebecka har ju gjort sig känd på sociala medier genom att vara ett "troll" och göra mycket narr av andra sidan. Det blir därför väldigt komiskt när hon på detta sätt totalt skjuter sig i foten och rent ut sagt slaktar sina egna chanser till en framtid inom politiken.

"Rebecka Fallenkvist, kvinnan som fick för sig att supa sig redigt full under valvakan för att sedan vräka ur sig ett nazistskämt".
Citera
2022-09-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThExanor
Det är det jag menar. Du är sämre, vi använder inte det

Så en svensk nynazist som gör en Hitlerhälsning sträcker ut armen och utropar "Segerhälsning"?
Citera
2022-09-12, 17:35
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Tror många i vänstern hade riggats av lite jude-bashing. Kanske något ordentligt bokbål. Inte små futtiga koranbränningar! Varför inte saluföra utomhusgrillar i i gaskammarstil! Det hade nog triggat vänstern. Kör hårt vetja! De e ju bara på skoj.

Fy fan vilken bra idé!

Säg till mig när något blir av, så man kan komma och filma allt, självklart i svart vit film. Man vill ju minnas det här så man kan dra lärdom i framtiden.
Citera
2022-09-12, 17:36
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Ja, jag förstår att det blir mer uppmärksammat men min fråga kvarstår.

Din fråga är alltså:
Varför i helvetet blir det uppmärksammat när en representant från ett parti som i åratal har jobbat med naziststämpel, har tagit fram en vitbok som visar ett jobbigt förflutet och sparkat ut massor med anhängare som är nazister och som gör allt för att bli rumsrena - står på valvakan och gör nazistreferenser? Är det din fråga?
Citera
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hon har i efterhand redan medgett att hon sa det hon sa medvetet, eller ja, det var innan hon ångrade sig och plötsligt menade att grammatiken svek henne.

Rebecka Fallenkvist skriver i en kommentar till Expressen att hon sa ”helg seger” i ett försök att spela på ”medias sedvanliga övertolkningar”.

”Så här i efterhand inser jag att det var onödigt”, skriver hon.

Ja verkligen onödigt. Omdömeslöst faktiskt.
Citera
Medlem
Glorkass avatar
1. Man får skämta.

2. SD har lite extra goda skäl att skämta och retas med tanke på hur man behandlats sedan 2006.

3. Det är INTE vänstern som dikterar vad man får och inte får skoja om.

Oavsett vad man tycker om de onda dumma nazisterna i SD: man får skoja om allt. Humor är fortfarande tillåten och vi har yttrandefrihet.
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Alltså ni är helt desperata efter att rasist-stämpla detta partiet. "Helg seger", dvs att SD ska vinna på en helg, blir för dig alltså "hell seger"=sieg heil???

Du är ju riktigt patetisk.

Lägg ner. Hon till ich med höjde handen och var beredd på en Hitler hälsning smutsigt som hon sa helg seger.

Även kontexten var inte att det ska bli en seger i helgen.

När ska SD antingen erkänna att Nazister finns i partiet eller stolt säga de är Nazister
Citera
2022-09-12, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Jag skiter i om människan så hade ropat heil Hitler hemma i sitt eget kök. Men är man så in i helvete dum i huvudet att man inte ens klarar av att hålla inne med nazi-referenser på en valvaka där det finns mängder av journalister och folk som filmar med mobiler så är man helt klart inte riktigt mogen sin uppgift att vara politiker i rampljuset. Inte en enda jävla kväll klarar alltså människan av att hålla inne med nazi-referenser. Därtill i ett parti som gör ALLT för att försöka tvätta bort brunstämpeln..

Oavsett vad man själv tycker om SD och deras politik så måste man ju inse det fullständigt idiotiska i beteendet

Fast man är mogen som politiker om man drar nazi-referenser som man vet är helt dragna ur röven?

Isf borde du förfasas ca 5ggr så mycket över alla andra partier.

Sveriges problem är inte en hög invandring!

Utan problemet är att vi består av snö-flingor likt dig, och att eran slutledningsförmåga är otroligt begränsad
Citera
2022-09-12, 17:37
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvenzzonz
Har alltid fått dåliga vibbar av Rebecka. Jag själv röstar på Sverigedemokraterna men hennes sätt att formulera sig på är faktiskt ruggigt dåligt. Hon ska alltid vara så grov och alltid tro sig vara bättre än andra. Sen att hon gör detta förvånar mig inte. Det är skamligt, lär dig att kontrollera och hantera alkoholen.

Hon är en person som kvoterats in och lyfts fram i egenskap av att hon är en snygg tjej för att locks väljare, och inget annat. Hybrisen
Citera
2022-09-12, 17:38
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Jag skiter i om människan så hade ropat heil Hitler hemma i sitt eget kök. Men är man så in i helvete dum i huvudet att man inte ens klarar av att hålla inne med nazi-referenser på en valvaka där det finns mängder av journalister och folk som filmar med mobiler så är man helt klart inte riktigt mogen sin uppgift att vara politiker i rampljuset. Inte en enda jävla kväll klarar alltså människan av att hålla inne med nazi-referenser. Därtill i ett parti som gör ALLT för att försöka tvätta bort brunstämpeln..

Oavsett vad man själv tycker om SD och deras politik så måste man ju inse det fullständigt idiotiska i beteendet

SD har ökat trots alla "dödsnazist"skandaler och annat de senaste åren. Tror du på fullt allvar att vanligt folk bryr sig längre?

Vi har nått en punkt där Åkesson skulle kunna skrika sieg heil allt vad han har och folk skulle ändå rösta på honom.

Kulturmarxisterna håller på att förstöra västvärlden och folk har tröttnat. Motståndet har vaknat till liv på allvar.

Sluta vara så rädd för vad dessa kulturmarxistiska missfoster ska tycka och tänka om olika saker.
Citera
2022-09-12, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Alldeles för många puckon tyvärr som inte kan lära sej att hålla käften. Jag röstar SD och tror på dem! Men allt detta fjant om ”felsägningar” och anspelningar som får andra att direkt koppla till nazismen måste få ett slut!!
Självklart sa hon det hon sa!

Du menar att ni måste håll käft med det ni säger intern och egentligen tycker och tänker?

Det har ju fungerat rätt dåligt en längre tid.

Men folk verkar ju inte bry sig så mycket... Det är liksom normalt att vara lite havnazze. Och mer normalt kommer det att bli. Helt enligt das fahrenplan

Den som cementerat den legitimiteten nu är ju Ulf Kristersson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in