Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Ca 16 mg. Egentligen är det ingen större skillnad på 16 och 24 mg. Jag är iofs med i Laro så jag får aldrig rus av Buprenorfin. De doser som ges ut på laro är till för att man inte ska känna drogsug, Vissa klarar sig på 8 mg per dygn men jag behöver 16 mg. Jag stod på 12 mg under mina första månader men jag märke att dagen efter så kände jag drog sug så jag blev höjd till 16 mg och det klarar jag mig på ett dygn men vissa kan behöva 20-24 mg.
Källa på det tack!
Som jag skrev, jag har läst det här i tråden vid ett flertal tillfällen och då är det smärtpatienter som skrivit det.
Dom kan ju såklart ljuga/hitta på som alla andra, men vad dom skulle tjäna på det vet jag inte.
Jag äter inte Sub själv, är inte inom LARO heller.
Har däremot en nära familjemedlem som är det, därav mitt ”intresse” av att läsa och lära mig mer om det.
Var kanske illa formulerat av mig i mitt inlägg angående 4mg så om jag istället skriver såhär då;
”4mg är något jag flertalet ggr läst här i tråden ska vara taket för smärtlindring åtminstone”, blir det bättre så?
Edit; obs att jag pratar om taket ang smärtlindring, inte för rus, om det är någon skillnad.