Som sagt, om du läser min tråd så undrar jag just över hundarna och vilken miljö dom hålls i (och en del annat), så det är något jag hade uppskattat att få svar på.
Det som bedrivs verkar ju vara inget annat än ren kennel-verksamhet, men jag tror knappast att gällande lagar osv följs, och detta till den eventuella kostnaden av oskyldiga djurs* liv.
Enligt uppgift sitter det en @ri@n@ @miri född 96 anhållen misstänkt för övergrepp i rättssak och försök till utpressning. Blev plockad i höjd med Jönköping men kördes till Malmö.
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Ska kolla det på måndag, bara till att ringa till TR.
När någon person är endera gripen eller anhållen så är uppgifter om detta INTE offentlig handling.
Om en häktningsframställan däremot kommer att beslutas begäras, så kan kopia av denna beställas ifrån beslutande TR.
Om uppgiften (som inte kompletterats med någon form utav källfakta) skulle stämma, så blir jag inte särskilt förvånad.
M4rdin styr Ari4na till 100%, och han har sedan mordet på Shahin jobbat hårt med olika fula metoder att dra in S stålar för att sedan sannolikt dra iväg ifrån Sverige (eller åtminstone bort ifrån Malmö).
Vi får väl även se om flera än de nuvarande supporterkvinnorna som självoutat sig som nya medlemmar på fb ansluter för att göra bort sig frivilligt. Saklig objektiv info gillar vi på fb, men hyllningar som likt ISIS lutar sig helt påhittat emot texter i Koranen kan vi vara utan då detta är OT.
Förstår meningen bakom ditt inlägg, och vila i frid Shahin som förlorade sitt liv denna dagen.
Även om han var ett svin och levde ett liv som garanterat skulle få honom klippt till slut.
Men att inlägget inte gäller svenskar? Detta är precis varför, för ni har fått för er att vi gör narr av er utan att ens ha träffat eller pratat med oss. Ni ser det som vi mot dom. Dom mot vi.
Kan bara säga att ni inte hör hemma i detta landet med det mindsetet.
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte han menade vi mot dem utan jag tror att man menar att inom Islam så ska man respektera de döda och inte störa de eller snacka skit om de. Eftersom vi lever i Sverige så gäller inte Islam för Svenskar och då gäller inte dessa normer. Därför skrev han detta meddelande riktas inte mot svenskar utan muslimer speciellt fiender av Shahin men ja helt ärligt de här med att han döda sin bror är endast rykte för hade han dödat sin bror hade han blivit fälld för det men han blev aldrig fälld för det så än är det bara ett rykte tills än han blev dömd. Men ja de saker han blev dömd för är hemska och det visar bara vilken person han var men men va ska man säga är neutral orkar inte bråka med någon på flashback ville bara få ut de här.
De fick dock torka hans röv rent från bajset. Hans död är karma för de morden och allt han utfört. Shahin NR1? Mer som han gjorde både Nr1 och Nr2 i byxan.
Visar bara vilket smuts han var, ända in till döden bajsar/pissar han offentligt ncncnc.
Visar bara vilket smuts han var, ända in till döden bajsar/pissar han offentligt ncncnc.
Lite undervisning kanske är på sin plats i det här uttjatade ämnet i tråden.
Visst var han ett smuts, men inte p.g.a. de medicinska omständigheter som gör att alla människors muskulatur släpper sin funktion ett tag efter det att döden har inträffat. Detta medför bl.a. att både avföring och urin lämnar kroppen.
Det påstås att han låg där i 40 minuter innan ambulans anlände, så det fanns gott om tid för olika naturliga kroppsliga förändringar som drabbar alla döda personer.
Haha, om ni läst fup när dödade sin svåger kan man läsa att han fick ta emot ett anonymt medelande på fb där någon sa ungefär såhär: vänta bara du kommer dö på ett äckligt sätt, som en gris.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!