Citat:
Ursprungligen postat av
hasseochtage
Jag har aldrig förstått mig på folk som störs av att man inte hälsar på dem. Att bli hälsad på i förbifarten av människor jag inte känner påverkar inte mitt humör överhuvudtaget, det kan jag både ha och mista.
Det kan jag förstå, men att inte hälsa på någon man möter varje dag känns bara extremt drygt och otrevligt. Värst är fan äckliga unga mammor - så jävla otrevliga jämt! De beter sig som varenda man de möter är pedofil!
Nåväl, städer, Linköping - Sveriges mest deprimerande stad. För att inte tala om Mjölby eller Vadstena som är på plats 2 och 3.
Trevligast som stad är nog ändå Sthlm - det finns så otroligt MYCKET! Men människorna alltså, fy fan vad otrevliga de är! Man vill bara kräkas varje gång man är där.. Extra otrevliga är de mot restaurangpersonal - alltså det är på sociopat-nivå! De gör allt för att trycka ner andra människor hela tiden. Jag fattar inte varför och vad de skulle kunna få ut av det?
Borås är trevligt stad med trevliga människor men den kan vara så jävla ÖDE ibland så man blir helt suicid när man går genom stan vissa dagar.