2022-09-11, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaturtels08
Stämmer Inte!!

Det gör det visst... Sen om det är hans syster eller någon som av slump delar namn med systern kan spekuleras.
Citera
2022-09-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softboll666
Det gör det visst... Sen om det är hans syster eller någon som av slump delar namn med systern kan spekuleras.

Grund till ditt påstående? Artikel? Underlag? Eller ska vi Walla på gud lita på dig?
Citera
2022-09-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Grund till ditt påstående? Artikel? Underlag? Eller ska vi Walla på gud lita på dig?

Du får tro på vad du vill på vilken gud du önskar, är du snut eller vad är problemet?
Citera
2022-09-11, 09:48
Medlem
Ninjaturtels08s avatar
Citat:

🤣🤣🤣🤣 det minsta han kunde göra var att länka artikel
Citera
2022-09-11, 10:29
Medlem
Citat:
Du får tro på vad du vill på vilken gud du önskar, är du snut eller vad är problemet?

Man önskar inte gud men ok…

Jag ställde frågan vad du har för källa till ditt påstående är jag polis för det?

När man spekulerar som många gör här i tråden och resten utav FB så delar man med sig av tankar och vad man vet eller tror. Men att bestämd säga att det är si eller så brukar oftast backas upp av en artikel, länk, dokument eller någon annan information som bekräftar det man påstår.

Tillbaka till topic,

Videon där Ariana skriker Omar din goare är det bara jag som hör henne säga:
- Jag ska döda dig i slutet på filmen?

En annan fråga, varför är snubben som spelar in filmen topless i en galleria? 🤣

Kul för turister att va där, halv nakna snubbar, skottlossning, oskyldiga träffas, skrik och hot genom hela anläggningen och folk som skriker ”bror ring polisen” - Snart dags för Emporia att ta betalt för inträde till den exotiska anläggningen för det är fan en upplevelse att vistas där.
Citera
2022-09-11, 10:39
Medlem
Citat:

Jag ställde frågan vad du har för källa till ditt påstående är jag polis för det?

När man spekulerar som många gör här i tråden och resten utav FB så delar man med sig av tankar och vad man vet eller tror. Men att bestämd säga att det är si eller så brukar oftast backas upp av en artikel, länk, dokument eller någon annan information som bekräftar det man påstår.

Tillbaka till topic,

Videon där Ariana skriker Omar din goare är det bara jag som hör henne säga:
- Jag ska döda dig i slutet på filmen?

En annan fråga, varför är snubben som spelar in filmen topless i en galleria? 🤣

Kul för turister att va där, halv nakna snubbar, skottlossning, oskyldiga träffas, skrik och hot genom hela anläggningen och folk som skriker ”bror ring polisen” - Snart dags för Emporia att ta betalt för inträde till den exotiska anläggningen för det är fan en upplevelse att vistas där.
Nä hörde det direkt! Tyckte det va konstigt ingen lagt märke till det.

Asså förlåt. E det inte ett SJUKT SAMMANTRÄDE, att Aria*a va på plats då hennes bror blev mördad?! ( Även om det nu va "Mard*n" hon va med ) Tycker det är anmärkningsvärt, då jag vet att han va noga med att inte umgås med henne när han va me grabbarna, de umgicks oftast hemma och han va mkt noga med att inte sätta henne i fara. Tycker fan det är shady
Senast redigerad av Vemvadet 2022-09-11 kl. 10:43.
Citera
2022-09-11, 11:02
Medlem
Citat:

När man spekulerar som många gör här i tråden och resten utav FB så delar man med sig av tankar och vad man vet eller tror. Men att bestämd säga att det är si eller så brukar oftast backas upp av en artikel, länk, dokument eller någon annan information som bekräftar det man påstår .

Folk har olika religioner och gudar, jag är inte religiös utan respekterar allas tro, det var det jag menade.
Vad gäller informationen får du i detta fallet bara tro på mig, det kommer garanterat komma fram inom ett par dagar ändå när det blir häktesförhandling. Finns poliser, åklagare, advokat och vakter som alla hanterar fall när folk är anhållna, du kan själv räkna ut att sån personal inte skriver artiklar eller länkar.
Citera
2022-09-11, 11:20
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Enligt uppgift sitter det en @ri@n@ @miri född 96 anhållen misstänkt för övergrepp i rättssak och försök till utpressning. Blev plockad i höjd med Jönköping men kördes till Malmö.

Ska kolla det på måndag, bara till att ringa till TR.
Citera
2022-09-11, 11:37
Medlem
Ninjaturtels08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Nä hörde det direkt! Tyckte det va konstigt ingen lagt märke till det.

Asså förlåt. E det inte ett SJUKT SAMMANTRÄDE, att Aria*a va på plats då hennes bror blev mördad?! ( Även om det nu va "Mard*n" hon va med ) Tycker det är anmärkningsvärt, då jag vet att han va noga med att inte umgås med henne när han va me grabbarna, de umgicks oftast hemma och han va mkt noga med att inte sätta henne i fara. Tycker fan det är shady

Faktiskt inte, dem umgicks mycket senaste tiden innan han gick bort, hon hjälpte han med att pressa familjer
Citera
2022-09-11, 11:41
Medlem
Ninjaturtels08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyinghighup
Kolla gamla fupar, jag hittade massa där.

Länka?
Citera
2022-09-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaturtels08
Faktiskt inte, dem umgicks mycket senaste tiden innan han gick bort, hon hjälpte han med att pressa familjer
Det gjorde dem. Men inte offentligt. Och konstigt att S låter sin syster vara på plats, när han ska ha "möte" med Mard*n som han då inte alls va på god fot med. Han bestämde varje steg Aria*a tog. Uffff, om S fått reda på alla hennes Flashback konton, så mkt stryk hon skulle få! Men ändå va han hennes stora idol!
Totalt olikt Shahins beteende att ha henne på plats. Men han va väl väldigt stressad sista tiden och tänkte inte lika klart som vanligt. Hörde han hade packat ihop alla sina saker på olika adresser och skulle dra inom 1-2 dagar.
Citera
2022-09-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Kronofogdemyndigheten, enkel googling ger dig svaret.

Jag trodde att det var någon gruppering i den kriminella världen, det var korkat av mig. Tänkte inte på att kriminella även kan ha "vita" skulder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in