Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Ja, det är ingen tillfällighet att Rysslands bindgalna rymdchef hotade med att bygga ett laservapen som kan skjuta ner USA:s satelliter.

Ja börjar ju låta som när Goebbels 1943 började tala om ett totalt krig, vid 1944 så började dom yra om vapen som inte fanns också.
Putin känns som kejsarens nya kläder. Nånstans har man ju tänkt att det måste vara nån slags maskirovska men nä, det här var ryssland det här.
Helt otroligt egentligen, landet som redan var Hedenhös under Hedenhös tid.