Citat:
Ursprungligen postat av
Junketer
Så är det garanterat. De vet exakt vad de skjuter på och exakt var det finns. Inga granater som skjuts iväg på måfå där.
Jag fattar inte, att de har glömd Vietnam, Ryssarna fick där också med USA att göra och förlorade, nu försökte dom igen med Ukraina, kan aldrig gå bra. Att USA sen gjorde samma fel, det är ju en anna historia.
Det borde också vara en varning till China och Nordkorea, dom tror kanske att dom är överlägsna men men det trodde ju Putin också..........