Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Man undrar lite hur Putins rumpnissar Lukashenko och Kadyrov känner sig inför Kremls annalkande "regimkris" och möjliga kollaps.
Lukashenko sitter nog i skiten eftersom han redan är så hatad av sitt eget folk. Tror han kommer ryka fort.
Alltså nu när du nämnde ena smutsjäkelns namn (Kadyrov) så kom jag å tänka på den där videon från honom, för några dagar sedan, typ 2 dagar före allt det här, där han nämner att han är trött och tänker ta en lång paus. Kanske han också visste något (om vad som komma skall, dvs detta) som vi andra inte visste?
Jag vet inte..