Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
Intel Slava Z
Du tycker om att posta länkar till
Intel Slava Z, har jag märkt. Idag tänkte jag hjälpa dig lite och även jag posta en länk till ett inlägg på
Intel Slava Z. Så här skriver de idag:
Citat:
We are leaving most of the Kharkiv region. This is a military disaster. We are severely underpowered. The only thing that will improve the situation is the declaration of WAR to Ukraine, the introduction of martial law and mobilization. In the near future, and better - TOMORROW.
Nothing else will help, it's already obvious. I have no other words for you.
https://t.me/intelslava/36688
Även
Intel Slava Z inser att det gått åt h-e för ryssarna i östra Ukraina och att Ukraina haft stora framgångar!
Intel Slava Z kallar det som hänt för en militär katastrof.