Citat:
Ursprungligen postat av
Dozah
Tror ni att Putin innerst inne ångrar detta? Att han inte hade inlett invasionen ifall han visste kostnaden?
Naturligtvis ångrar han det, hade han kunnat göra denna soppan ogjord så hade han inte tvekat en sekund, det är solklart.
Oavsett hur detta slutar så är han förloraren, förlusterna både ekonomiskt och i liv kan aldrig uppväga det man möjligtvis vinner på konflikten.
Men nu är det Putin vi pratar om här, han är inte kapabel att se sig besegrad och det ända som kan göra att att han avslutar detta är om han ser sin egen position och liv i stor fara.