Jag är inne i olika sociala medier och kollar läsarkommentarer hos internationella mediebolag. Bl.a Facebook-sidorna från Reuters, BBC, m.fl.
Horder av blånegrer och araber som är inne och skriker "fake news" och massa halvt obegriplig dynga på sprucken engelska, nivå årskurs 1.

De fullkomligt spyr ut sitt hat mot västvärlden, NATO, USA, och hävdar bestämt att Ryssland kommer segra i slutändan. Kallar Ukraina för nazistnation och Zelensky för USA-docka m.m
Det märks tydligt att Rysslands propagandamaskin gjort ett gediget arbete i regionerna Afrika och Mellanöstern. Folket där verkar vara mer hjärntvättade än ryssarna själva. Både roligt och sorgligt att se.