Citat:
Ursprungligen postat av
Pilla74
Hehe, nä kanske. Men lätt underhållande att Svenskar sitter och målar upp UA som ett bra/fint land med hederliga människor. Före kriget var de typ Europas soptipp, med grova mutor och utflyttad kriminalitet.
Hade något annat land än Ryssland gått in i Ukraina och rensat ut hade hela Europa hejjat på.
Ja det tar naturligtvis ett tag att återhämta sig från rysk influens.
Ryssland har gjort LDNR till helvetet på jorden det är vad som skulle vänta oss här om ryssar och de rödbruna landsförrädarna i Sverige hade fått bestämma.