Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Kiev-fansen här på forumet (+90% av populationen här) har ju felbedömt krigets gång tusen gånger om sedan februari, på längden och på tvären, önsketänkandet grasserar - så jag inser inte att jag behöver känna mig speciellt skyldig.

Din putin kramare
Det är snarare Ni som felbedömt kriget. Ni har fjort bort er så många gånger så ni borde bara gräva ner er.
Ni har sparkats ut från Norra Ukraina. Ni har knappt tagit mer mark. O nu håller ni på att sparkas ut från resten av Ukraina.
Var det meningen att ryssland skulle bli bortgjorda på detta sätt? Eller vad var meningen med er invasion.
En sak är 1000 % säkert. Er store ledare putin skiter fullständigt i er.