Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman
Ryssland har ingenting med korruptionen i Ukraina att göra, och har själva dessutom ruskigt hög korruption. Ryssland har ingen rätt att invadera sitt grannland för att de tycker att korruptionen där är för hög.
Många tycker att ryssarna är fula och luktar illa, men vi har ingen rätt att invadera Ryssland för det.
Det jag undrar är varför Du är villig att donera vapen, pengar och förstöra Sveriges till synes neutrala status för att behålla i makten en regim som stöttar nazister, bombar sitt eget folk i Donetsk, korrupt som in i helvete och som inte har någon fullgod demokrati? Vad är det du egentligen vill här? Om du hatar Ryssland och hellre ser nazister och en regim som avrättar sin egen befolknings civila, så säg det. Då förstår vi var vi har varandra.