Citat:
Ursprungligen postat av
donald12
City surrendered enl Romanov....
Fantastiskt goda nyheter! Vi får dock vänta på lite bilder o geolocation för att vara helt säkra. Men tror Romanov har korrekta uppgifter.
Fantastiskt!!! En bättre lördag helt enkelt.
Nu är frågan hur det här fortsätter?
Jag tänker att Ryssland sätter upp sin nästa försvarslinje vid Sieverodonetsk / Lysychansk
Jag gissar också på att Ukraina verkar ha hittat ett recept för framgång mot Ryska förband och att detta kommer smitta av sig till Kherson där de kommer få fart igen.