Citat:
Ursprungligen postat av
Kiddieoxo
Ännu en knivskarp analys direkt från dagcenter som på inget sett ens tangerar den verklighet som vi andra lever i.
Solbrillorna har egna referensramar:
Citat:
1.1. Offensiven är än så länge inte särskilt imponerande med stora förluster och mindre taktiska framgångar (sett till både Ukrainsk och Rysk information).
Översatt: UAF har ”bara” trängt in 50 km genom ryssarnas linjer på 2-3 dagar, väsentligt mer än Ryssland lyckats med i Donbas på en månad. Mpnga ryska generaler som skulle vilja rapportera en sådan ”mindre taktisk framgång”.
Kännetecknet på en riktig idiot är att han inte förstår att han inte begriper vad som händer, utan diktar upp en egen verklighet som passar den förutfattade meningen. Lyteskomik är det.