Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Du är verkligen tragisk .
Hjälp till nu genom att be alla ryssar vända hem så att ni slipper bli slaktade.
Ja, det är tragikomiskt. Och propagandaoffensiverna verkar följa typ exakt samma mönster som ryssarna uppvisar på fältet. Samling, ut med allt i en enda stor oorganiserad stöt, åka på stryk, retirera och sedan ligga lågt ett tag tills man samlas igen för att upprepa samma dumheter på nytt. Det är som att se en hel armé av folk med downs syndrom ge sig ut i krig.
Nu fick Wilderäng slå på DDOS-skyddet också, så det går väl lite kinkigt nu och är snart dags att publicera mer skräpklipp på döda ukrainare som rör på sig osv.