Citat:
Ursprungligen postat av
leach
Pissryssen har skickat in 80% av sina marktrupper. 75% är likviderade eller skadade.

Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Ja, du är dum nog att tro att de har moboliserat nästan hela sin armé till det här kriget, för det är typ det enda europeiska krig du har haft tillfälle att följa. ;sneaky:
De har skickat allt de kan skicka utan mobilisering.
Logiken bakom detta är ganska enkel. Om ryssarna måste välja mellan förnedring inför hela världen eller att skicka 100.000 man till, så hade de givetvis skickat 100.000 man till. Men ryssarna har inte dessa män. Så de blir istället ofrivillig förnedrade inför hela världen.
Mobiliserar de så kan de förstås få fram fler soldater. Men de verkar tveka här.