Citat:
Ursprungligen postat av
madickenz
De har inga kryssningsmissiler, termobariska bomber eller nått kvar tyvärr. Inte ens SaTaN, det vet vi alla
Ja dessa vapen har ju inte setts på flera veckor nu?
Inga köpcenter, skolor, sjukhus och civila bostäder längre från fronten har ju utsatts för missiler som tidigare.
Tyder ju på att ryssen har helt slut på dessa vapen?