Citat:
Ursprungligen postat av
hektorstyle
Wagner-gruppen är ju intressant i sammanhanget eftersom det i stort är individer som drivs av en ekonomisk motivation. Förvänta dig inte att det kittlar lika mycket för dem när de nu blir utsatta för en motoffensiv. Jag tror mer att dessa herrar kommer lämna varandra vind för våg i panik, snarare än att växla upp.
Skalppengar motiverar dem, och vart bättre än att säkra sin pension om inte där en jävla massa legosoldater befinner sig;
En UAF skalp - 20.000 rubler
En legosoldats skalp - 50.000 rubler
En svensk förvirrades skalp - priceless.