2022-09-09, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Han är med Om@r el det har jag själv sett. Han visste också om hela grejen

Var han också på emporia? Hittar ingen information om det i tråden även fast jag har följt detta slaviskt 😝
Citera
2022-09-09, 01:10
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10
Ari4na 4miri har gjort/gör kriminella grejer ja men åt sin bror eller man. Ordagrant kriminell nej e ni deli? Hon e min fot
Kan bara beklaga din bristande kunskap om svensk lagstiftning.
Den som begår kriminella handlingar (d.v.s. sådant som bryter emot gällande lagstiftning) är kriminell.
Om man sedan gör detta åt sin man, bror or whatever, så är man ordagrant fortfarande kriminell.
Citera
2022-09-09, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Kan bara beklaga din bristande kunskap om svensk lagstiftning.
Den som begår kriminella handlingar (d.v.s. sådant som bryter emot gällande lagstiftning) är kriminell.
Om man sedan gör detta åt sin man, bror or whatever, så är man ordagrant fortfarande kriminell.

Vem fan använder ens sin syster för sina kriminella ärenden? Har ”kriminella” ingen heder längre !!
Citera
2022-09-09, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diehard212
Vem fan använder ens sin syster för sina kriminella ärenden? Har ”kriminella” ingen heder längre !!

De har inte haft "tjuvheder" på snart 20 år...
Citera
2022-09-09, 04:30
Medlem
Citat:
Inget nytt komigen!
Citera
2022-09-09, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskepagen
Kan ju kort säga att 99,9% av alla om@r els vänner har knullat Tilda, många av fallen när han suttit i fängelse. Sen har vi även hans fiender som har fått smaka på henne också, så hon är nog ordentligt töjd där nere o från alla jäkla olika håll som fått doppa den. Kräkreflexerna är i gång måste iväg och spy!!
Jag är nästan mer än säker på att när han dör så kommer hon att sörja genom att ligga med minst 3 st av hans vänner för att klara av hans bortgång. Hon är såpass vidrig, den jävla sexvarelsen. Fattar verkligen inte hur man kan vara så öppen till allt och alla. Tycker synd om hennes barn.
Citera
2022-09-09, 06:31
Medlem
Citat:
Förvånar mig inte . Han fånga han skriva till m@ria i Turkiet. Men om@r och kaninen är ju me varandra 24/7. Senast för några dagar sedan. Han kanske gillar dela sin fru med folk

Ryktet om om*rs fru kom ut i samband med när m*rdin skulle förklara för folk varför om*r och sh*hin ville klippa han, han gick ju runt bland vänner och fiender och berätta hur han brukar knulla sh*hins syster, samma sak med Om*rs fru men det bekräftades aldrig

A = *
Citera
2022-09-09, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alammoniaque10
Ari4na 4miri har gjort/gör kriminella grejer ja men åt sin bror eller man. Ordagrant kriminell nej e ni deli? Hon e min fot
Snäääälla rara horunge araiana. Hon var tillsammans med en gift man och knullade honom medans hans fru och dotter satt hemma och väntade på honom. Arianas fuckboy var i sin tur i flykt ifrån västetås, där han våldtagit en tjej men lyckades ducka den. Han bodde då i göteborg och ariana i båstad.
Citera
2022-09-09, 07:45
Medlem
Citat:
Förvånar mig inte . Han fånga han skriva till m@ria i Turkiet. Men om@r och kaninen är ju me varandra 24/7. Senast för några dagar sedan. Han kanske gillar dela sin fru med folk

Fyfan vad dom gangster till pundar brudar i Malmö är vidriga löss knullar runt med allt o alla medans dom är i förhållanden jag förstår inte hur man kan låta såna brudar och vänner andas ens fortfarande 🤣🤣🤦‍♂️
Citera
2022-09-09, 08:39
Medlem
Citat:
Lilla kaninen ska va glad det gick som de gick när sh@hin fick reda på att han försökte haffa hans ena brud. Fanns även planer för hans öde. För info finns det en mycket naken video på denna kaninen

Tror inte det var pga det eftersom dom fortsatte umgås i Malmö, men det gick ett rykte om att sh*hin träffade m*rdin i smyg på lunch date.
Låter mer rimligt att det var därför han ville kaninen skulle ryka
Citera
2022-09-09, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Snäääälla rara horunge araiana. Hon var tillsammans med en gift man och knullade honom medans hans fru och dotter satt hemma och väntade på honom. Arianas fuckboy var i sin tur i flykt ifrån västetås, där han våldtagit en tjej men lyckades ducka den. Han bodde då i göteborg och ariana i båstad.
Vem är den gifte mannen å hur vet du allt detta
Citera
2022-09-09, 10:33
Medlem
Citat:
Tror inte det var pga det eftersom dom fortsatte umgås i Malmö, men det gick ett rykte om att sh*hin träffade m*rdin i smyg på lunch date.
Låter mer rimligt att det var därför han ville kaninen skulle ryka

Sh@hin träffa ej mardin i smyg ? Och varför skulle sh@hin ha velat kaninen ska ryka för det ? S@hin hade kaninen nära senaste tiden. Resor skulle göras till Indonesien där kaninen försökte få med sh@hins brud där fick sh@hin reda på det när m@ria berätta och sh@hin åkte aldrig på den resan. Dessa folk han hade runt omkring sig va inte bara skyldiga pengar de ej kunde betala utan sh@hin ansåg att de skulle straffas med för saker de gjorde fel. Därför va alla med på att sälja han , va det ej pengar så va det hämnd dom var rädda för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in