2022-09-04, 18:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tycker han verkar vara en tönt i alla fall i de senaste intervjuer jag sett med honom. Så länge han inte uppträder på scenen så finns det inget hos honom som utstrålar Black Metal.
Citera
2022-09-06, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vilka jävla töntar!
Försöker spela ”bad boys” samtidigt som de dricker skumpa på Grammisgalan.
Kolla han tjockisen exempelvis! Är han efterbliven på nåt vis?

https://youtu.be/Z8sQT_m8Utw

Haha. Ironiskt nog är han den störste mobbaren av dem. Dvs vilka som får hänga med dem eller inte. Kanske inte är så ironiskt, han lär ju vart mobbad hela livet själv till han fick va med på Grammisgalan lol.
Citera
2022-09-06, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vilka jävla töntar!
Försöker spela ”bad boys” samtidigt som de dricker skumpa på Grammisgalan.
Kolla han tjockisen exempelvis! Är han efterbliven på nåt vis?

https://youtu.be/Z8sQT_m8Utw
Haha, de får ju Nifelheim i den klassiska filmade intervjun att framstå som socialt kompetenta snubbar med självdistans och humor. Varför åker man på en gala och minglar med kändiseliten och aftonbladet-reportrar om man nu vill vara så jävla true och evil?
Citera
2022-09-07, 18:57
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det där var ju ett tag sedan. Men visst de försöker framstå som farliga. Precis som den töntiga Niklas Kvarforth från Shining.
Jag tycker faktiskt bättre om Kvarforth än vad jag tycker om Danielsson.
Citera
2022-09-07, 22:34
Medlem
flaess avatar
Har för mig att jag läste någonstans för länge sedan att någon av medlemmarna i Watain gick i samma klass som Veronica Maggio under en period. Förmodligen på Bolandsskolan i så fall.

Stämmer det, eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2022-09-08, 00:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Har för mig att jag läste någonstans för länge sedan att någon av medlemmarna i Watain gick i samma klass som Veronica Maggio under en period. Förmodligen på Bolandsskolan i så fall.

Stämmer det, eller är jag helt ute och cyklar?
Inte helt omöjligt. Hon är ju ungefär i samma ålder som killarna Watain och kommer från Uppsala.

Men ialla fall Dave Lepard från bandet Crashdïet gick i samma klass eller i alla fall i skola som Erik Danielsson. De båda umgicks då en del och Dave smetade in sitt blod i Watains studio eller vad de nu hade där i tunnelbanan.
Citera
2022-09-08, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Inte helt omöjligt. Hon är ju ungefär i samma ålder som killarna Watain och kommer från Uppsala.

Men ialla fall Dave Lepard från bandet Crashdïet gick i samma klass eller i alla fall i skola som Erik Danielsson. De båda umgicks då en del och Dave smetade in sitt blod i Watains studio eller vad de nu hade där i tunnelbanan.

I/vid tunnelbanan var repan bara. Och festlokal typ.
Citera
2022-09-08, 20:14
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza

Exakt. Veronica Maggio (född 1981) är uppväxt i västra Uppsala, Pelle (1981) och Håkan (1980) i nordöstra Uppsala och Erik (1982) i Nåntuna strax söder om Uppsala.

Emellertid så gick alla fyra på Bolandsskolan/Bolandgymnasiet. Veronica gick estetiska programmet med musikinriktning, och Pelle utbildade sig till tryckare, så de gick inte samma gymnasielinje. Men vilka gymnasielinjer gick Erik och Håkan? Veronica hoppade dessutom av gymnasiet en kort tid, så hon kanske fick gå om ett år? Då hamnade hon i så fall i samma årskull som Erik.

Det är lite fascinerande att Uppsalas i särklass främsta musikrepresentanter i modern tid parallellt gick på samma gymnasieskola. Även om Watain-grabbarna och Veronica Maggio musikaliskt befinner sig på flera mils avstånd från varandra så är det inte helt omöjligt att de ändå talades vid till och från när det begav sig. Musiken förenar brukar man säga, i synnerhet i tonåren.
Citera
2022-09-08, 21:09
Medlem
Ninjors avatar
Vad är hela grejen med västarna med nummerpatcharna som fansen bär?
Citera
2022-09-09, 10:07
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor
De har fått inspiration från motorcykelgängen.
Citera
2022-09-09, 12:55
Avslutad
Citat:

Ja som föregående skrev. Inspo från motorcykelgängen. Fansen får ett nummer typ som prospekts eller så. Jävligt fånigt imo.
Citera
2022-09-09, 12:56
Avslutad
Citat:

Watain disciple nr 5789 tex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in