2022-09-08, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba

Men 99% av gruppvåldtäkter har GM från utanför Europa, mest MENA och Afrika. Dock många svenskor som offer. 1% av GM har blandat ursprung.

Finns inga fall med svenska GM i modern historia.

Samma gäller överfallsvåldtäkter!

Jag är helt med på att invandrare är överrepresenterade, men hävdar att din "statistik" är något du dragit fram ur din egen röv. Visa mig gärna någon form av trovärdigt källa för att inga svenskar har begått överfalls- eller gruppvåldtäkter i modern tid, samt något belägg för att 99% av alla gärningsmän är utomeuropeiska.
Senast redigerad av Biftek.Supernova 2022-09-08 kl. 07:23.
Citera
2022-09-08, 09:43
Medlem
sybels avatar
Citat:
Inget behöver ändras, räcker med att tolka annorlunda.
Är du så naiv att du tror det finns internationella lagar som inte nationer kan neka och omtolka mer eller mindre som de vill?
Om lagar ska tolkas som f_n läser bibeln, kringgås, manipuleras och åsidosättas lär tillvaron för oss alla bli högst osäker.
Citera
2022-09-08, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KognitivDissonans
Jo men skedde det med våld?

"en höll mig nere", är inte det att använda våld?? Suck....
Citera
2022-09-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biftek.Supernova
Jag är helt med på att invandrare är överrepresenterade, men hävdar att din "statistik" är något du dragit fram ur din egen röv. Visa mig gärna någon form av trovärdigt källa för att inga svenskar har begått överfalls- eller gruppvåldtäkter i modern tid, samt något belägg för att 99% av alla gärningsmän är utomeuropeiska.

Just överfall och grupp samt när GM och BO inte står nära, där stöter du inte på några Johan eller "sson" efternamn. Lita på mig jag har arbetat i dessa miljöer över 30 år med tusentals fall. Visserligen läggs en stor majoritet ner OM de ens tillåts utredas.
Men det finns några svenska sexpsykopater (som finns i alla kulturer/länder) som vi kan räkna på våra händer, dessa ska sedan mätas med tiotusentals sexualbrottslingar från andra kontinenter (räknar inte Turkiet som Europa här). Det kan handla om över 100 000 också men där vågar jag inte lova. Men tiotusentals utländska sexbrottslingar sedan år 2000 kan vi vara säkra på. Som sagt svenskarna kan du räkna upp till max 1% av detta runt 100 st max.

Sen har du de som sker i hemmen men de är bullshit om du frågar mig. Självklart vidrigt men en helt annan kategori, annat problem och finns i alla länder.
Det ska inte jämföras med svenskfientligheten som skördat många offer tack vare liberaler och Vänstern (Socialdemokraterna).

Många av fallen har svenskfientlig eller islamistisk touch även om endel GM varit kristna afrikaner och araber bland annat.
När man möter dessa herrar så har de ofta en fientlig ton mot antingen det svenska, västerländska, kristna och/eller vita beroende lite på deras egen bakgrund.
Samtidigt skulle de aldrig begått samma brott mot kvinnor från deras egna folk.
Senast redigerad av ColaCuba 2022-09-08 kl. 14:24.
Citera
2022-09-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Om lagar ska tolkas som f_n läser bibeln, kringgås, manipuleras och åsidosättas lär tillvaron för oss alla bli högst osäker.

Dyrka du ditt FN och svenskfientliga EU så lever vi andra vidare i verkligheten.
Citera
2022-09-08, 14:48
Medlem
sybels avatar
Citat:
Dyrka du ditt FN och svenskfientliga EU så lever vi andra vidare i verkligheten.
Om du förespråkar en laglös anarki så betackar jag mig.
Citera
2022-09-08, 19:28
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifedontlivehere

"en höll mig nere", är inte det att använda våld?? Suck....
Tror mer att du känner dig som ett offer, mot någon som råkat ut för en brutal överfallsvåldtäkt har ditt fylleknull inget att komma med, det är bara skitsnack.
Citera
2022-09-10, 09:47
Medlem
pestloppans avatar
Nå, har polisen kommit någon vart med att lösa denna påstådda gruppvåldtäkt? Eller kan vi sortera in detta fall bland de övriga "gruppvåldtäkterna" som visade sig inte ha inträffat...?

Själv hoppas jag på det sistnämnda. (Det är iofs inte bra att uppta polisens resurser med påhittade berättelser, men en verklig gruppvåldtäkt är ännu värre!)
Citera
2022-10-22, 23:58
Medlem
Är någon av de misstänkta våldtktsmännen även inblandade i Kristiandshärvan?

https://www.blt.se/nyheter/enorm-rattegang-15-000-sidor-och-vaxer-advokater-begar-hjalp-be2ee9f1/

"De häktade 12 män och en kvinna
Samtliga är misstänkta för synnerligen grovt narkotikabrott efter att polisen gjort tillslag

Kristianstadsborna

• 40-årig man, aldrig tidigare dömd.

• 42-årig man, tidigare endast straffad för att ha kört för fort.

• 40-årig man, tidigare dömd för bland annat narkotikabrott, dopningsbrott och häleri

• 38-årig man, tidigare dömd för bland annat penningtvättsbrott, medhjälp till försök till rån och grovt bedrägeri.

• 38-årig man, tidigare dömd för bland annat olovlig körning och narkotikabrott.

Bromöllaborna

• 26-årig man, tidigare dömd för bland annat olovlig körning, rattfylleri, ringa dopningsbrott, ringa narkotikabrott, olaga hot, ofredande, grov vårdslöshet i trafik.

• 29-årig man, tidigare dömd för bland annat narkotikabrott

Blekingarna

• 21-årig man, aldrig tidigare dömd

• 24-årig kvinna, tidigare dömd för ringa narkotikabrott.

Övriga

• 35-årig man från Stockholmstrakten, tidigare dömd för bland annat rattfylleri och ringa narkotikabrott.

• 38-årig man från Stockholmstrakten, tidigare dömd för bland annat: penningtvättsförseelse.

• 36-årig man från västkusten, tidigare endast straffad för mindre trafikbrott.

• 48-årig man från västra Skåne, tidigare dömd för bland annat grovt bidragsbrott "

Finns det någon tråd om detta fall?
Citera
2022-12-17, 09:37
Medlem
Ingen som vet vem BO samt gärningsmännen är som gruppvåldtog personen i Åhus härförleden?
Rykte snackas om L.L el mest A.L .rikemansbarnen vi alla känner till. Nån som kan dementera el bekräfta?🤔
Citera
2023-04-10, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Överfalls gruppvåldtäkt har aldrig etniska svenskar begått.

Förstår att det är svårt för dig att tänka, eller rättare sagt förstå. Jag har varit med om det och det blev anmält. Så jo det har hänt, vare sig du vill tro det eller inte.
Citera
2023-04-10, 14:46
Medlem
Citat:
Finns skit i alla länder och bland alla folk.

0 fall når inga ner till men ovanligt bland etniska svenskar...

Så den stora mängden är systematisk och ständig från invandrare främst från Afrika och Mellanöstern. Ständig tills vi i SD sätter stopp.

Och systemet för att mord och våldtäkter ska kunna ske det står Vänsterpartiet, Socialdemokraterna , MP och Centern för.

Du kan ta din falska propaganda och trycka upp någonstans. Jag skulle aldrig vända mig till SD för någonting, någonsin! Det var ”såna” som våldtog mig. Så hellre invandrare än SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in