2022-09-01, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haverina
Varför ljuger du? Jag blev våldtagen av två väldigt svenska killar. Idioti känner inga gränser. Så det spelar ingen roll vart man är född.
Enligt vissa politiker så är ju alla svenskar som bor i Sverige så det säger inte så mycket. Men om jag ska förtydliga mig så har våldtäkter ökat markant från 2015 där signalement är utomeuropeisk! Får tillägga att dom är fortfarande en minoritet men överrepresenterade i våldtäkter och våldtar gärna i grupper. Så Enligt dig så är grupp våldtäkter lika vanligt förekommande av svenska killar ?
Citera
2022-09-02, 16:53
Medlem
Har det ens hänt...
Citera
2022-09-02, 17:16
Medlem
spoilers avatar
"Tre män ska ha överfallit en kvinna i 25-årsåldern utomhus i närheten av Östra Boulevarden.

Polisen har fått in en del uppgifter från allmänheten, men vill gärna ha in fler."

https://sverigesradio.se/artikel/fortfarande-ingen-misstankt-for-overfallsvaldtakt-i-kristianstad
Citera
2022-09-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
Beklagar.

Men 99% av gruppvåldtäkter har GM från utanför Europa, mest MENA och Afrika. Dock många svenskor som offer. 1% av GM har blandat ursprung.

Finns inga fall med svenska GM i modern historia.

Samma gäller överfallsvåldtäkter!

Att polisen döljer signalement är en av de största orsakerna till att inga grips och helvetet fortsätter

Det är möjligt men det finns etniska svenskar som begår såna här brott också. Så du menar att jag ljuger då? För det inte finns fall i modern historia?
Citera
2022-09-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KognitivDissonans
Skedde det med våld?

Inte skedde det med samtyckte, de två gjorde va de hade lust till så länge de två hade lust. En höll mig Nere medan den andre gjorde vidriga saker sen bytte de.
Citera
2022-09-04, 13:13
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Inte skedde det med samtyckte, de två gjorde va de hade lust till så länge de två hade lust. En höll mig Nere medan den andre gjorde vidriga saker sen bytte de.
Jo men skedde det med våld?
Citera
2022-09-05, 15:21
Medlem
Citat:
Det är möjligt men det finns etniska svenskar som begår såna här brott också. Så du menar att jag ljuger då? För det inte finns fall i modern historia?

Finns skit i alla länder och bland alla folk.

0 fall når inga ner till men ovanligt bland etniska svenskar...

Så den stora mängden är systematisk och ständig från invandrare främst från Afrika och Mellanöstern. Ständig tills vi i SD sätter stopp.

Och systemet för att mord och våldtäkter ska kunna ske det står Vänsterpartiet, Socialdemokraterna , MP och Centern för.
Citera
2022-09-05, 20:14
Medlem
premier69s avatar
spelar ingen roll om dom är skyldiga eller inte. de ska inte vara här. nu måste jag konkurrera i onödan med folk som inte ens ska va här för saker som finns i oändliga resurser: vård, bostad, jävla köer på vägarna, skolan osv. Vare sig dom är skyldig eller inte spelar ingen roll, de har sitt land de kan återvända till och bygga upp med sina nyfunna demokratiska lärdomar från oss.
Citera
2022-09-07, 19:51
Medlem
sybels avatar
Citat:
Finns skit i alla länder och bland alla folk.

0 fall når inga ner till men ovanligt bland etniska svenskar...

Så den stora mängden är systematisk och ständig från invandrare främst från Afrika och Mellanöstern. Ständig tills vi i SD sätter stopp.

Och systemet för att mord och våldtäkter ska kunna ske det står Vänsterpartiet, Socialdemokraterna , MP och Centern för.
Inbillar du dig att SD egenhändigt kan ändra svenska och internationella lagar bara de kommer in i riksdagen?
Citera
2022-09-08, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Inbillar du dig att SD egenhändigt kan ändra svenska och internationella lagar bara de kommer in i riksdagen?

Inget behöver ändras, räcker med att tolka annorlunda.
Är du så naiv att du tror det finns internationella lagar som inte nationer kan neka och omtolka mer eller mindre som de vill?
Citera
2022-09-08, 02:48
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Inget behöver ändras, räcker med att tolka annorlunda.
Är du så naiv att du tror det finns internationella lagar som inte nationer kan neka och omtolka mer eller mindre som de vill?

Antingen otroligt naiv eller så tror sybel att det finns internationella lagar som stipulerar att Sverige ska bli ett arabland inom några generationer.
Citera
2022-09-08, 05:35
Medlem
Citat:

Överfalls gruppvåldtäkt har aldrig etniska svenskar begått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in