2022-09-06, 21:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu finns det en hel del i tråden som tycker att morallagar och sociala regler borde avskaffas när det gäller åldersgränser vilket innebär att detta självfallet skule gälla även att människor själva tar lagen i egna händer när någon avviker från de flestas moral
Men vad har det med varandra att göra, det har jag svårt att koppla. Om en karl i min närhet hängs ut på Dumpen, ska jag då gå in dit och slå sönder honom inför hans fru och barn? Känns oseriöst.
Citera
2022-09-06, 21:26
Medlem
Det är inte bara ett barn han är ute efter att skada, utan ett barn som har en ovetandes pappa nånstans … ja, det är vad han tror och hoppas på. Om det inte väcker vrede bland folket i byn där han bor och de ger honom helvetet på jorden så skulle jag bli förvånad.
Citera
2022-09-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Men vad har det med varandra att göra, det har jag svårt att koppla. Om en karl i min närhet hängs ut på Dumpen, ska jag då gå in dit och slå sönder honom inför hans fru och barn? Känns oseriöst.

Du fattar inte. Ingen ska slå sönder honom inför fru och barn. Fanskapet är icke önskvärt av någon nu. Hoppas folk håller ihop och torterar skithögen.
Citera
2022-09-06, 21:28
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Du fattar inte. Vem ska slå sönder honom inför fru och barn. Fanskapet är icke önskvärt av någon nu. Hoppas folk håller ihop och torterar skithögen.
Han är tydligen redan gripen av polismakten. Så det blir nog ingen tortyr tyvärr.
Citera
2022-09-06, 21:29
Medlem
Citat:
Han är tydligen redan gripen av polismakten. Så det blir nog ingen tortyr tyvärr.

Han är snart ute och får sina fiskar varma.
Citera
2022-09-06, 21:29
Medlem
Citat:
Jo jag tror att dom bor på samma plats, så önska påhälsning är nog inte så bra, såvida det inte var polis du menade. Eller tycker du det är okej att privatpersoner går till attack?

Om en civil mobb hade gjort det hade de ju slitit ut honom från huset. Tror inte frun (dottern är ju vuxen med eget barn som är sexuellt lovligt enligt dotterns våldsamma pedofilpappa) tar mindre illa vid sig av att polisen dönar in och beslagtar makens barnporrsdator osv.

Men du verkar mest vurma för Pedofilers Rätt I Samhället (PRIS!)?
Citera
2022-09-06, 21:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Han är snart ute och får sina fiskar varma.
Jodå, han befinner sig minst sagt i en trasslig situation.
Citera
2022-09-06, 21:33
Medlem
Har det skrivits om senaste fångsten i media?
Brukar komma upp först vid åtal?
Citera
2022-09-06, 21:34
Medlem
swenne1s avatar
Skickade till tv4 och frågade om dom visste att dom har en följare och att dom följer en pedofil på Instagram, väntar på svar
Citera
2022-09-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Skickade till tv4 och frågade om dom visste att dom har en följare och att dom följer en pedofil på Instagram, väntar på svar

Vad vill du ha ut av det? TV4 kan väl knappast rå för vem han visar sig vara. Eller har du tänkt att TV4 är nya Centerpartiet?
Citera
2022-09-06, 21:40
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Vad vill du ha ut av det? TV4 kan väl knappast rå för vem han visar sig vara. Eller har du tänkt att TV4 är nya Centerpartiet?

Ville mer se om det blir någon reaktion.
Citera
2022-09-06, 21:45
Medlem
Varghatare är han också. Stryknin är det enda som hjälper mot vargen, låter han meddela i Jaktjournalen. En människa däremot kan man döda på miljoner olika sätt, både fysiskt och mentalt. Karma har aldrig varit tydligare än så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in