Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Och här har ni the bright north star POLARIS inzoomad och andra stjärnor i andra färger inzoomade PÅ RIKTIGT av vanliga människor. Mycket bra video med förklaringar på vilka stjärnor det handlar om hela tiden.
https://www.bitchute.com/video/ewAPaEhLvXv2/
förklara detta ni som tror ni är såååå smarta.
Alltså, har du ingen förmåga till källkritik över huvud taget?
För det första så kan det där vara vilken form av ljuskälla som helst, man ser ju inte själva inzoomningen. Kan vara en liten ficklampa på avstånd, det där med att få till skärpa verkar vara väldigt svårt, finns kanske en anledning till det...
Troligen är det en planet, typ Venus han har zoomat in. Stjärnor blir inte större. Har ett litet teleskop hemma, och med det kan jag se Jupiter inkl de 4 större månarna, ringarna på saturnus, kratrar och skuggor på månen mm, men stjärnor ser exakt likadana ut hela tiden.
Gör lite egen efterforskning för en gång skull.
Om jag filmar en suddig bild på en hushållsost och lägger upp det som bevis på att månen är platt på nån FE-kanal, så är jag rätt säker på att du kommer att ta det som bevis, då du verkar tro på allt som du hittar som stödjer dina fantasier.
Men som sagt, en bild/film när man zoomar in nedre våningen på ett höghus. Hur svårt kan det vara?