2022-09-06, 14:46
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Ändå lite kul att leka med tanken på en snygg 25-årig pingla som heter Lille-Mor. Kul icebreaker om inte annat

Annars tycker jag att Hjalmar är ett namn som fungerar om man är 9 år gammal, snorig och går på innebandy men inte i några andra sammanhang.

Dottern har döpt familjeföretagets Hjullastare till Hjalmar. Jalle Hjullastare :P
Citera
2022-09-06, 14:47
Medlem
Smegmas avatar
Benjamin. Stackars unge som döps till det. Och Mohammed.
Citera
2022-09-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Benjamin. Stackars unge som döps till det. Och Mohammed.
Håller med. Styrbjörn är ju ett jävligt äckligt namn också.
Citera
2022-09-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Ett helt vanligt namn som många jämnåriga med mig heter, men som jag av någon anledning tycker är skitfult är…

Magnus.

Vet fan inte vad det är. Det får mig att tänka på någon skitig ovårdad unge som käkar snorkråkor och knuffar småbarn i sandlådan.
Jag instämmer totalt med dig. Det är något med det namnet... Jag hade en chef som hette Magnus och jag kan sätta min högerhand på att han var en sån där snorig liten jävel som knuffade småbarn i sandlådan.

Det verkar dock ha hållit i sig till vuxen ålder för han var/är likadan mot de anställda fortfarande. Helt dum i exakt hela huvudet. Håller tummar och tår för att någon får nog av hans fasoner nån dag och sätter honom på pottkanten rejält med en runda smörj. Att han är sån sopa som är tillsammans med hans fru fortfarande trots att hon har fått metervis med andras penisar i sig säger ju en hel del om hur smart den killen är... Jävla klappmongo.
Citera
2022-09-06, 14:59
Medlem
Gunlög, Asbjörn, Virgil, Jöns, Tonklu
Citera
2022-09-06, 15:01
Medlem
Scaevolas avatar
Styvert!
Citera
2022-09-06, 15:02
Medlem
Mardolls avatar
Meningslös tråd som redan hunnit lista de flesta namn som existerar.
Smaken är som baken.
Citera
2022-09-06, 15:34
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaValter308
Bara jag som tycker Hjördis är ett förbannat fult namn? Blir faktiskt lite tårögd när jag bemöter ett barn/vuxen vid namn Hjördis "Gördis" shit the same.

Är inte Hjördis ett isländskt namn?

Cevin är något av det fulaste namn jag stött på. Jag trodde det skulle uttalas "Sevin" men tydligen var det en alternativ stavning av Kevin.
Citera
2022-09-06, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adelsdam
Cevin är något av det fulaste namn jag stött på. Jag trodde det skulle uttalas "Sevin" men tydligen var det en alternativ stavning av Kevin.

Haha fyfan, man spyr bara av stavningen.
Citera
2022-09-06, 15:40
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Håller med. Styrbjörn är ju ett jävligt äckligt namn också.

Då får det vara rent, Björn, helt enkelt, Torbjörn kan möjligen funka också. Men stackars Styrbjörn är inte bra alltså. Då får man köra på något mer unikt och roligt, Slagbjörn.
Citera
2022-09-06, 15:42
Medlem
Mjälls avatar
Skitunge, Bajskorv och Idiot tycker jag är fula namn

Förstår inte föräldrar som döper sina barn till sånt
Citera
2022-09-06, 15:43
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll