2022-09-05, 19:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Det är inte den uppfattningen jag har fått. Tycker dom flesta verkar ganska så puckade och ingen jag skulle vilja träffa. En normal kille skickar inte 100 runkvideor eller bilder på sitt könsorgan.
Du har svarat. Ingen nomal kille skickar 100 runkvideos och ligger ute med sitt namn och yrke.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-09-05 kl. 19:54.
Citera
2022-09-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Bara sju gäddor sedan dårnapp #135 varav flera helt innehållslösa möten, det är för dåligt.

Världen är fucked up så även Dumpen. Ungar blir inte våldtagna i parti och minut av gubbar från Kik, det är verkligheten. Dumpen funkar på sin höjd som underhållning. Och det är inte bara gäddorna som står för pajaskonsterna. Herregud, var är Thea? Jag vill ha mer av denna havererade amatör!
Citera
2022-09-05, 19:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Världen är fucked up så även Dumpen. Ungar blir inte våldtagna i parti och minut av gubbar från Kik, det är verkligheten. Dumpen funkar på sin höjd som underhållning. Och det är inte bara gäddorna som står för pajaskonsterna. Herregud, var är Thea? Jag vill ha mer av denna havererade amatör!
Jag hoppas tvärtom att jag slipper a-lagaren. Men det kanske är bäst att det havererar. Du har rätt, mer Thea. Mer skrapig fylle. Är kärringjäveln full med tatoos oxå?
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-09-05 kl. 19:56.
Citera
2022-09-05, 19:55
Medlem
Citat:
Snusktant!
Jag kollade självfallet upp alla och deras sociala media för att få bekräftat att majoriteten var just udda, socialt ensamma män med diagnoser och funktionshinder och förväntade mig att de skulle ha god man..istället hittade jag vanliga män med familj och semesterbilder
Citera
2022-09-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag hoppas tvärtom att jag slipper a-lagaren. Men det kanske är bäst att det havererar. Du har rätt, mer Thea. Mer skrapig fylle. Är kärringen full med tatoos oxå?

Tatoos vet i fan, jag vill inte se henne i bild, jag vill bara ha hennes ofrivilliga buskishumor i form av hennes försök till akademiska föreläsningar inför gäddorna. A-lagare vill jag inte blanda in det här, de är alltför generaliserande att blanda in en grupp människor som gått vilse liksom mig själv.
Citera
2022-09-05, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag kollade självfallet upp alla och deras sociala media för att få bekräftat att majoriteten var just udda, socialt ensamma män med diagnoser och funktionshinder och förväntade mig att de skulle ha god man..istället hittade jag vanliga män med familj och semesterbilder

De ”normala” är oftast de värsta. Säg någon som inte går under genom att vara normal?
Citera
2022-09-05, 20:47
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Jag kan svara. Tycker inte dom skall fiska alls. Sverige har ett rättssystem vi har röstat fram och det bör vi hålla oss till. Låta avdankade tandlösa narkomaner och horor sköta rättsskipningen då faller samhället fort ihop. Ingen tjej får sitt liv förstört när hon har sex med en äldre normal ömsint kille. Det är en stor lögn som sara sprider. Tvärtom så får en yngre tjej som träffar en äldre kille en bra start på sitt sexliv. Han visar och fokuserar på tjejen. Det är min erfarenhet.

Om vi ska börja med pöbeln inom alla sektorer, då har vi inte något rättssamhälle kvar om några år, antar att många Dumpenfans här inte idiotförklarar Zigenarnas egna domstolar (Romani Kris), men Dumpen är ju fan inte bättre.

Vi har ett rättssamhälle i Sverige där Polisen och Domstolarna tar hand om de som bryter mot våra lagar, låt de få fortsätta att så göra.

Att en fd hora, en (fd) tungt knarkande kvinna, en gravt psykiskt störd kvinna, dvs Sara ska vara ett substitut för rättsväsendet är ju fullständigt horribelt!
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-09-05 kl. 20:53.
Citera
2022-09-05, 21:05
Medlem
Citat:
De ”normala” är oftast de värsta. Säg någon som inte går under genom att vara normal?
Jag hade inte förväntat mig att majoriteten var till synes fullständigt normala med vanliga liv med tanke på vad de sysslat med i chattarna
Citera
2022-09-05, 21:10
Medlem
Citat:

Det undrar jag också. Ryktet säger att hon kommer tillbaka med sina cigg och nya klassiska favoritbegrepp. Passade bra att uppgradera några snäpp till psykolog med en kulturberikare som talar knagglig svenska.
Han hade inte chans att försvara sig verbalt mot wisemind och evidensbaserad forskning.

Whiskeyrösten var iofs jävligt cool och lär hemsöka "Carlos" i många år framöver. Stackarn
Citera
2022-09-05, 22:01
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Idag har dumpen åkt ända upp till Luleå för att presentera en videokonfrontation på hela 58sek. Bra jobbat👍🏻
Dom åkte knappast till Norrland bara för det ärendet. Det är betydligt fler saker på gång i den norra delen av landet att publiceras inom kort. Här står lite om det från ett inlägg av Sara nu ikväll:

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=402829108645230&id=100067544335130& set=gm.812381636782255&__cft__%5B0%5D=AZV8XUwTBpQt _7d7ZbrM4GuJMjUtgO88QJPvKUgSGpwNexEpHh1fSv2RjBbPTg 6lE4Dav482yXQPb-lH__qf1 T46sUZh4SXHs-MJ9L23Gisr75W0F9fLkaY0FHRaObB5QXiGo7HNC2j1to-nkDON8fBcVE9zTeRPdnK5lftYfrF60jjrINn_7jHlZ ujQHQ1Bjpc1-ZPCE8b-p9dH0FKzA31V&__tn__=EH-R
Citera
2022-09-05, 22:32
Medlem
Grönstrumpans namn ?
Citera
2022-09-05, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det undrar jag också. Ryktet säger att hon kommer tillbaka med sina cigg och nya klassiska favoritbegrepp. Passade bra att uppgradera några snäpp till psykolog med en kulturberikare som talar knagglig svenska.
Han hade inte chans att försvara sig verbalt mot wisemind och evidensbaserad forskning.

Whiskeyrösten var iofs jävligt cool och lär hemsöka "Carlos" i många år framöver. Stackarn

Frågan är om hon verkligen kommer att hemsöka honom. Det kan ju många gånger vara lättare att skaka av sig andra problematiska människor. Att bli konfronterad av en rabiat oseriös obildad käring med cigg i mungipan kan ju få effekten att gäddan liksom känner att de snarare får än mer vatten på sin kvarn. Möjligen kan hon ingjuta någon slags primal skräck för stunden. Moraliskt har hon nog föga talan. Hon framkallar nog mer elände bara. Då såg ju bara vilket dåligt inflytande hon hade på Sara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in