2022-09-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Haha tänkte samma sak är själv ett MR.Cool fan, det går väl hand i hand med att man är dumpen fan?
Haha ja absolut, inga konstigheter där!
Citera
2022-09-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Träffade även äldre killar när jag var 14. Dom som dumpen fiskar upp är ju det sämsta av de sämsta. Hälften är ju handikappade i huvudet eller udda på något vis. Åldersnoja är det dumpen håller på med. Enligt mig och vet att mina tjejkompisar håller med.
Överlag är de dumpen fiskar upp som män i allmänhet ser ut och är i åldern kring 40 år , män med fru , barn, villa , familjebil och ett jobb.

De är kurator, jurist, lärare, egna företagare, byggarbetare, vårdare , reparatörer, chaufförer, diverse it-personal mm dvs ett snitt över vanliga yrken .
Några få har diverse diagnoser, några är missbrukare övriga är helt vanliga män gifta/sambos med helt vanliga kvinnor som levt till synes helt vanliga liv med gasolgrill i trädgården
Citera
2022-09-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Överlag är de dumpen fiskar upp som män i allmänhet ser ut och är i åldern kring 40 år , män med fru , barn, villa , familjebil och ett jobb.

De är kurator, jurist, lärare, egna företagare, byggarbetare, vårdare , reparatörer, chaufförer, diverse it-personal mm dvs ett snitt över vanliga yrken .
Några få har diverse diagnoser, några är missbrukare övriga är helt vanliga män gifta/sambos med helt vanliga kvinnor som levt till synes helt vanliga liv med gasolgrill i trädgården
Det är inte den uppfattningen jag har fått. Tycker dom flesta verkar ganska så puckade och ingen jag skulle vilja träffa. En normal kille skickar inte 100 runkvideor eller bilder på sitt könsorgan.
Citera
2022-09-05, 17:35
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Det är inte den uppfattningen jag har fått. Tycker dom flesta verkar ganska så puckade och ingen jag skulle vilja träffa. En normal kille skickar inte 100 runkvideor eller bilder på sitt könsorgan.

Dumpen har inte fångat annat än förståndshandikappade, enstöringar och kufar av olika slag.
Men Dumpen fiskar ju inte efter riktiga pedofiler heller, dvs de som vill träffa 6-10 åringar.
Citera
2022-09-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Dumpen har inte fångat annat än förståndshandikappade, enstöringar och kufar av olika slag.
Men Dumpen fiskar ju inte efter riktiga pedofiler heller, dvs de som vill träffa 6-10 åringar.
Hur tänkte du att de över nätet skulle kunna hitta män som vill träffa 6-10 -åringar , de yngre har ju knappast lärt sig skriva ännu .
De män dumpen har publicerat är i majoritet inga enstöringar eller utvecklingsstörda , de har vanliga jobb , kör bil och lever med partner och barn i vanliga normala bostadsområden med grill i trädgården och fritidsaktiviteter med sina familjer
Citera
2022-09-05, 17:48
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom

Berätta hur dessa skall gå tillväga då? Du som startat ett konto i närtid och verkar ha åsikter om detta måste även ha förslag på hur man skall utveckla sitt fiske.
Citera
2022-09-05, 17:54
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur tänkte du att de över nätet skulle kunna hitta män som vill träffa 6-10 -åringar , de yngre har ju knappast lärt sig skriva ännu .
De män dumpen har publicerat är i majoritet inga enstöringar eller utvecklingsstörda , de har vanliga jobb , kör bil och lever med partner och barn i vanliga normala bostadsområden med grill i trädgården och fritidsaktiviteter med sina familjer
Min uppfattning är att du överdriver de uthängdas sociala ställning kraftigt, ungefär på samma sätt som antalet uthängda som är dömda för sexbrott överdrivs. Det senare visade sig vara 9 av 143, vilket på något magiskt vis blev nästan 50 procent i tråden. Du upprepar jurist, kurator, jurist, kurator, jurist, kurator..., trots att vi bara har sett en jurist och en kurator. När jag tänker på en typisk uthängning så tänker jag på en gubbe i övre medelåldern som är ensamstående och har någon form av enklare arbete. Ofta så har han även någon form av handikapp.
Citera
2022-09-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Min uppfattning är att du överdriver de uthängdas sociala ställning kraftigt, ungefär på samma sätt som antalet uthängda som är dömda för sexbrott överdrivs. Det senare visade sig vara 9 av 143, vilket på något magiskt vis blev nästan 50 procent i tråden. Du upprepar jurist, kurator, jurist, kurator, jurist, kurator..., trots att vi bara har sett en jurist och en kurator. När jag tänker på en typisk uthängning så tänker jag på en gubbe i övre medelåldern som är ensamstående och har någon form av enklare arbete. Ofta så har han även någon form av handikapp.
Några få tillhör kategorin ensamstående med någon form av handikapp eller diagnos .
Vi som letat upp de som namngivits har självfallet hittat vad de jobbar med , var de bor och vilka de bor med och då även sett deras familjebilder..
Citera
2022-09-05, 19:00
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Jag kan svara. Tycker inte dom skall fiska alls. Sverige har ett rättssystem vi har röstat fram och det bör vi hålla oss till. Låta avdankade tandlösa narkomaner och horor sköta rättsskipningen då faller samhället fort ihop. Ingen tjej får sitt liv förstört när hon har sex med en äldre normal ömsint kille. Det är en stor lögn som sara sprider. Tvärtom så får en yngre tjej som träffar en äldre kille en bra start på sitt sexliv. Han visar och fokuserar på tjejen. Det är min erfarenhet.

Jaså?
Tala om för oss vem av gäddorna som du tycker är den som ger en 14 årig tjej en bra start på livet!

Om du inte kan svara så säg bara PASS
Citera
2022-09-05, 19:22
Medlem
Finns det fler bra pedojägare på youtube?
Hittade en från uk
ukpp2 på youtube
https://www.youtube.com/watch?v=f_T6thulrvw

detta ska va en av de mest kända kanaler
https://www.youtube.com/watch?v=l47XUcENXD4

fler
https://www.youtube.com/watch?v=l47XUcENXD4
(FB) Skeeter Jean - den ende profesionelle pedofiljägaren på Youtube

sök dads against predators på youtube så finns många liknande kanaler

fler kanaler
A 2019 NBC News review found more than 30 similar sting operations across the internet, including groups like Truckers Against Predators, Creep Catcher, Prank Call Mafia, Predator Poachers Michigan, and arguably the most popular of the genre, POPSquad, a Connecticut-based group with upwards of 176 catches of their own
https://www.mic.com/impact/dads-against-sexual-predators-youtube

intressant att chris hansens to catch a predator slutade med ett sjãlvmord
frun stämde på 100 M usd, det blev förlikni g
Senast redigerad av usr1 2022-09-05 kl. 20:02.
Citera
2022-09-05, 19:40
Medlem
Pinoputchins avatar
Bara sju gäddor sedan dårnapp #135 varav flera helt innehållslösa möten, det är för dåligt. Vem orkar ens engagera sig i skiten? Många i den här tråden har inga liv.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-09-05 kl. 19:47.
Citera
2022-09-05, 19:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Du har svarat. Ingen nomal kille skickar 100 runkvideos och ligger ute med sitt namn och yrke.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-09-05 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in