2022-09-03, 13:53
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hennes kropp blir nogmer och mer förstörd av bulimi och alla alkohol...hon borde läggas in gör avgiftning... Och hjälp mot bulimi.. Hon har ju för tusan råd..

Är det inte en massa kalorier i alkohol.
Citera
2022-09-03, 14:27
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Är det inte en massa kalorier i alkohol.

Jo, mycket energi men ingen näring.
Citera
2022-09-03, 15:05
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jo, mycket energi men ingen näring.

Jag kommer ihåg när jag såg på lillamelodifestivalen då ryckte man det var roligt och trevligt att Pernilla Wahlgrens dotter ställde upp. Samt jag ville att Bianca skulle vinna segern i Lets Dance. Men det har nu kommit fram att hon är wanna be och lika dana tjejer, så där sjönk hon i mina ögon
Citera
2022-09-03, 15:24
Medlem
Citat:
Bra att hon inte sitter i Juryn på talang längre så man kan nörja attkolla på sitt favoritprogram. Gäller även sen där bögen Bard.

Favoritprogram? Nu får du ge dig för i helvete!
Citera
2022-09-03, 15:27
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Favoritprogram? Nu får du ge dig för i helvete!

Ok. Bianca har förstört programmet. Hon sitter flera timmar bakom sminket i Studion, men det ser inte bättre ut bara värre.
Citera
2022-09-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Du kallar en användare för obildad, oerfaren och "ett släng av efterblivenhet" och hävdar i samma inlägg att inga normala människor använder termer som "luder"?

Stämmer

Citat:
[Märkligt, de flesta män jag umgåtts mer än någon gång i mitt liv har kunnat tala om en specifik kvinna som luder men jag kan inte påminna mig om att ha träffat någon som uttrycker sig som du gör.

Det märkliga är att du rättfärdigar ordvalet gentemot kvinnor.

Citat:
Nåja, tycker Bianca verkar vara en vilsen själ. Bekvämlighetsaborter, pratar om gamla ligg öppet i media medan hon har en pojkvän, fram och tillbaka med någon pojkvän och pratar om barn ena dagen och det är slut den andra och det mesta man ser av henne kretsar kring ytlighet.
Sånt avskräcker välanpassade män från att ta henne från någonting seriöst, särskilt när hon börjat komma upp i åldern och inte har så många ägg kvar.

Vi får hoppas att hon finner sinnesro i livet.

Hur jag än vrider och vänder på det, kan jag inte förstå varför du då hänger på hennes sociala medier och ens värnar om hennes relation- och äggstatus. Helt sjukt.
Senast redigerad av VilaVila 2022-09-03 kl. 15:46. Anledning: Felskrivning
Citera
2022-09-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ok. Bianca har förstört programmet. Hon sitter flera timmar bakom sminket i Studion, men det ser inte bättre ut bara värre.

Vad jobbigt...
Citera
2022-09-03, 16:06
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Vad jobbigt...
...Och TV4 har tillåtit sånt
Citera
2022-09-03, 20:51
Medlem
TieDomis avatar
Ja nu spelar det ju ingen roll alls vad någon av oss tycker, hon är rikare, mer framgångsrik, snyggare än alla oss. Ägna er åt något vettigare än att diskutera Bianca...
Citera
2022-09-04, 05:04
Medlem
Citat:
Det märkliga är att du rättfärdigar ordvalet gentemot kvinnor.

Eftersom du är helt inne i dina känslor så valde du att tolka det som att Randelin menade att precis alla kvinnor var luder, men det skrev han ju faktiskt inte. Det där är ett tämligen välbekant retoriskt knep många kvinnor använder sig av.

Är man som kvinna ett luder och blir just kallad för ett luder av en man, så kan man ju alltid få det att se ut som att mannen menar att precis alla kvinnor på jorden är luder och att mannen är en sådan som hatar alla kvinnor när han de facto bara påpekade att han en specifik kvinna var ett luder, vilket var precis vad Randelin gjorde. På så sätt kan en kvinna försöka avfärda all form av rättfärdig kritik genom att låtsas som att mannen attackerar hela jordens kvinnobefolkning. Att kalla Biance för ett luder etc. är naturligtvis inte samma sak som att påstå att 24-åriga oskulden Svetlana i Gdansk och alla andra kvinnor i världen är ett luder utan han syftade specifikt på Bianca, vilket du nog inser själv också.

Det är möjligt att sådana där argument fungerar bra för dig när du går ut på Lion Bar i Skövde och har diskussioner om patriarkala könsnormer. Men här på forumet tvingas du dessvärre till betydligt mer än så om du ska ha någonting som helst att komma med.

Citat:
Hur jag än vrider och vänder på det, kan jag inte förstå varför du då hänger på hennes sociala medier och ens värnar om hennes relation- och äggstatus. Helt sjukt.

Jag har inga sociala medier bortsett från Flashback och andra internetforum. Det är rätt enkelt att vara uppdaterad om vad som föregår i hennes liv ändå ifall man bläddrar en nyhetsajt eller dejtar svenska kvinnor ibland. Hon är intessant på så vis att hennes tankar och resonemang speglar hur den genomsnittliga unga svenska kvinnan lever och tänker idag bortsett från att hon har en ekonomi som övriga inte har.
Citera
2022-09-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Eftersom du är helt inne i dina känslor så valde du att tolka det som att Randelin menade att precis alla kvinnor var luder, men det skrev han ju faktiskt inte. Det där är ett tämligen välbekant retoriskt knep många kvinnor använder sig av.

Är man som kvinna ett luder och blir just kallad för ett luder av en man, så kan man ju alltid få det att se ut som att mannen menar att precis alla kvinnor på jorden är luder och att mannen är en sådan som hatar alla kvinnor när han de facto bara påpekade att han en specifik kvinna var ett luder, vilket var precis vad Randelin gjorde. På så sätt kan en kvinna försöka avfärda all form av rättfärdig kritik genom att låtsas som att mannen attackerar hela jordens kvinnobefolkning. Att kalla Biance för ett luder etc. är naturligtvis inte samma sak som att påstå att 24-åriga oskulden Svetlana i Gdansk och alla andra kvinnor i världen är ett luder utan han syftade specifikt på Bianca, vilket du nog inser själv också.

Det är möjligt att sådana där argument fungerar bra för dig när du går ut på Lion Bar i Skövde och har diskussioner om patriarkala könsnormer. Men här på forumet tvingas du dessvärre till betydligt mer än så om du ska ha någonting som helst att komma med.

Finner så många fel i din ihopkomponerade text att det är sorgligt. Du besitter uppenbarligen inte förmågan att se saker ur ett större perspektiv. Jag rättfärdigar absolut inte att varken 1, 2 eller 3 kvinnor kallas för luder. Du vet har man fått lära sig när man var liten att bland annat i att respektera kvinnor, så resonerar man inte som du gör. Det lutar mer åt hållet man så fint kallar white trash
Så barhänget på Lion Bar i Skövde följer jag inte med dig på, du får bjuda med någon annan som ligger på din låga nivålängd, där du kan försöka briljera med ditt tafatta ordförråd och din skeva kvinnosyn. Blir kul som fan!

Citat:
Jag har inga sociala medier bortsett från Flashback och andra internetforum. Det är rätt enkelt att vara uppdaterad om vad som föregår i hennes liv ändå ifall man bläddrar en nyhetsajt eller dejtar svenska kvinnor ibland. Hon är intessant på så vis att hennes tankar och resonemang speglar hur den genomsnittliga unga svenska kvinnan lever och tänker idag bortsett från att hon har en ekonomi som övriga inte har.

Du kan inte vara seriös
Du vet väl att Hänt Extra inte är en nyhetssajt och att du kanske ska ta en vända i huvudknoppen när du sitter med senaste numret och tänka: "Allt jag läser är inte sant"
Citera
2022-09-05, 21:10
Medlem
Citat:
Du kan inte vara seriös
Du vet väl att Hänt Extra inte är en nyhetssajt och att du kanske ska ta en vända i huvudknoppen när du sitter med senaste numret och tänka: "Allt jag läser är inte sant"

Du vet väl att Aftonbladet och Expressen är ganska flitiga med att återge vad B lägger ut i sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in