2022-09-02, 10:04
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Whoohoo! låter som någon fått nobben av självaste Bianca efter ett tafatt raggningsförsök

Icke. ”Never put your dick in crazy”. Jag attraheras varken av psykiskt instabila luder eller benrangel.
Citera
2022-09-02, 11:20
Medlem
BicOriginals avatar
Fått höra från en som rör sig i samma kretsar att hon gärna får besök av förortsgrabbarna. Inte så förvånad egentligen, typiskt innerstads tjej som har "åsikterna på rätt sida", gärna slänger sig med lite förortsuttryck som "Gäris" men aldrig i livet skulle på riktigt beblanda sig med mångkulturen men det går gärna att låta sig bli förförd på Spybar av några knarkförsäljare som bränner pengarna på drinkbord för att sedan bli påknullad.
Citera
2022-09-02, 11:20
Medlem
Varför säger alla att det är så viktigt att prata om ätstörningar samtidigt som alla låtsas som att Bianca inte alls har fått anorexia trots att det är så väldigt uppenbart...

Så fort någon nämner hennes viktras så kommer en armé av unga fans med skarpa tillrättavisningar "man får inte kommentera någons vikt/kropp". De fattar inte att de stjälper mer än hjälper.
Tragiskt.
Citera
2022-09-02, 17:05
Medlem
Mer.info.007s avatar
Bra att hon inte sitter i Juryn på talang längre så man kan nörja attkolla på sitt favoritprogram. Gäller även sen där bögen Bard.
Citera
2022-09-02, 17:15
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Bra att hon inte sitter i Juryn på talang längre så man kan nörja attkolla på sitt favoritprogram. Gäller även sen där bögen Bard.

Att du har Talang som ditt favoritprogram är det enda stötande med det inlägget...
Citera
2022-09-02, 17:26
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Att du har Talang som ditt favoritprogram är det enda stötande med det inlägget...

Jag behöver inte iallafall byta kanal när jag ser ett översminkat ansikte likt en transa.
Citera
2022-09-02, 17:55
Medlem
Crabbofixs avatar
Hur blir det med våningen nudå? Ska hon bo där själv på 300kvm eller vad det var?
Citera
2022-09-03, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Icke. ”Never put your dick in crazy”. Jag attraheras varken av psykiskt instabila luder eller benrangel.

Jodå, klart du gör går att avläsa mycket snabbt bara genom hur du uttrycker dig.
Ingen normal människa skulle använda de ord på så sätt du gör.
Har du inte blivit ratad så är det något annat gravt fel på dig. Obildad, oerfaren och kanske ett släng av efterblivenhet
Förklara gärna varför du använder dessa ord mot en annan människa. Är det dina föräldrar som lärt dig det?
Mycket intressant att veta vad har denna människa gjort dig personligen.
Citera
2022-09-03, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jodå, klart du gör går att avläsa mycket snabbt bara genom hur du uttrycker dig.
Ingen normal människa skulle använda de ord på så sätt du gör.
Har du inte blivit ratad så är det något annat gravt fel på dig. Obildad, oerfaren och kanske ett släng av efterblivenhet
Förklara gärna varför du använder dessa ord mot en annan människa. Är det dina föräldrar som lärt dig det?
Mycket intressant att veta vad har denna människa gjort dig personligen.

Du kallar en användare för obildad, oerfaren och "ett släng av efterblivenhet" och hävdar i samma inlägg att inga normala människor använder termer som "luder"?

Märkligt, de flesta män jag umgåtts mer än någon gång i mitt liv har kunnat tala om en specifik kvinna som luder men jag kan inte påminna mig om att ha träffat någon som uttrycker sig som du gör.

Nåja, tycker Bianca verkar vara en vilsen själ. Bekvämlighetsaborter, pratar om gamla ligg öppet i media medan hon har en pojkvän, fram och tillbaka med någon pojkvän och pratar om barn ena dagen och det är slut den andra och det mesta man ser av henne kretsar kring ytlighet.
Sånt avskräcker välanpassade män från att ta henne från någonting seriöst, särskilt när hon börjat komma upp i åldern och inte har så många ägg kvar.

Vi får hoppas att hon finner sinnesro i livet.
Citera
2022-09-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Så man får inte bli rik och framgångsrik om man har kända föräldrar ?
Bianca blev "kändis" på grund av att hon inledde ett samarbete med Aftonbladet, de skrev artiklar om henne som ny influncer när det var nytt och på modet.
Man kan tycka vad man vill om det men hon gjorde åtminstone något själv.
Ja hon hade säkert inte fått till det samarbetet om hon hetat Andersson eller El-Isidri.
Men som sagt, man väljer inte sina föräldrar.

Nej precis man väljer inte sina föräldrar. Alla har olika förutsättningar, Bianca råkade födas i en ”kändisfamilj” och hamna i rampljuset dels pga det. Men på samma sätt är det större chans att man utbildar sig och har höga ambitioner/tror på sig själv om ens föräldrar utbildat sig/är framgångsrika och man hela livet har fått höra att man kan/ska utbilda sig och tjäna pengar än om man har föräldrar som inte utbildad sig eller gjort karriär. Som någon som hängt i alla möjliga sorters kretsar och samhällsklasser, men med föräldrar som utbildat sig tillhör övre medelklassen, har jag funderat mycket kring att det som skiljer sig i förutsättningar inte i första hand är ekonomiskt utan själva inställningen till sig själv och till att tjäna pengar. I Sverige har dom flesta ändå möjligheterna att ha någonstans att bo, gå i vilken skola man vill, sjukvård etc. Alla har alltså möjligheten och redskapen att ”bli vad dom vill”, däremot är det en stor skillnad i inställning/motivation till att tjäna pengar/sin egen förmåga mellan någon som vuxit upp omgiven av enbart vuxna som varit framgångsrika och någon som inte ens känner någon som varit det.
Citera
2022-09-03, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retzzzina
Nej precis man väljer inte sina föräldrar. Alla har olika förutsättningar, Bianca råkade födas i en ”kändisfamilj” och hamna i rampljuset dels pga det. Men på samma sätt är det större chans att man utbildar sig och har höga ambitioner/tror på sig själv om ens föräldrar utbildat sig/är framgångsrika och man hela livet har fått höra att man kan/ska utbilda sig och tjäna pengar än om man har föräldrar som inte utbildad sig eller gjort karriär. Som någon som hängt i alla möjliga sorters kretsar och samhällsklasser, men med föräldrar som utbildat sig tillhör övre medelklassen, har jag funderat mycket kring att det som skiljer sig i förutsättningar inte i första hand är ekonomiskt utan själva inställningen till sig själv och till att tjäna pengar. I Sverige har dom flesta ändå möjligheterna att ha någonstans att bo, gå i vilken skola man vill, sjukvård etc. Alla har alltså möjligheten och redskapen att ”bli vad dom vill”, däremot är det en stor skillnad i inställning/motivation till att tjäna pengar/sin egen förmåga mellan någon som vuxit upp omgiven av enbart vuxna som varit framgångsrika och någon som inte ens känner någon som varit det.

Nää - det hade väl varit ytterst förvånande om Banca eller någon av hennes syskon hade ägnat sig åt en akademisk karriär. Återstår att se vad den yngsta av Pernillas barn - den lille "grin-Ollen" skall ägna sig åt. Fotbollsproffs lär det ju inte bli i alla fall och han kan (vad jag vet) inte dansa och sjunga....
Citera
2022-09-03, 11:33
Medlem
Hennes kropp blir nogmer och mer förstörd av bulimi och alla alkohol...hon borde läggas in gör avgiftning... Och hjälp mot bulimi.. Hon har ju för tusan råd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in