2022-09-05, 00:14
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammadum99
Något nytt om polacken som blev häktad ? Det går så många rykten i stan just nu. Jaa vi alla vet vem som ligger bakom detta och vi vet att Mard*n är ute och samlar pengar och att hans tjej Ar*ana försöker få han att döda halva stan. Kanske sen i utredningen kommer det komma fram något om vem det verkligen är. Varför skulle hans vänner sälja shah*n när de egentligen hade problem med mard*n då borde de sålt honom istället också ? Verkar inte stämma överens med att hans vänner sålt honom.

Polacken var nog bara inhyrd som guide till 15 årngen

- Hans vänner var skyldig han pengar samt blev pressade varje månad att betala en medlemsavgift på 5000 kr till han

- Casha in på 3 miljoner som var priset på hans huvud
Citera
2022-09-05, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Om du kollar mina trådstarter ser du att jag gjort en tråd om utpressningen för inte så längesedan, där kan utpressningen diskuteras kanske, tänker att det blir OT här?
För snubben som sköts hade väl inget med det att göra.

Kan tillägga; mitt hjärta ömmade för dom stackars djuren som är/var inblandade, har ingen aning om vem du är/var.

En hundvalp dom av valpsjukan misstänkte veterinären så han inte hittade chipp på den så va den förmodligen inte vaccinerad heller. Så den fick avlivas. Men jag va inte där. Jag lämnade över valpen och avtalet ju.. jag hade den 2 veckor bara
Citera
2022-09-05, 03:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sammadum99
Något nytt om polacken som blev häktad ? Det går så många rykten i stan just nu. Jaa vi alla vet vem som ligger bakom detta och vi vet att Mard*n är ute och samlar pengar och att hans tjej Ar*ana försöker få han att döda halva stan. Kanske sen i utredningen kommer det komma fram något om vem det verkligen är. Varför skulle hans vänner sälja shah*n när de egentligen hade problem med mard*n då borde de sålt honom istället också ? Verkar inte stämma överens med att hans vänner sålt honom.

Folket hade inget val, shain skulle bort helt enkelt. Det blev ett väldigt påskyndat stor möte med många stora aktörer inblandade.

Juden som shain o hans bror utpressade la mycket pengar i potten runt 2 miljoner tex.

Alla vänder kappan efter vinden, shains bortgång känns av på drog marknaden, främst på haschet då det blivit katastrofala priser upp skjutna utom desslike.

Shains bortgång är bland det bästa som har hänt malmö på hela 2000-talet. Kritlistor på miljoner bye bye, så går det när man börjar blåsa höjdarna. Pang pang
Citera
2022-09-05, 06:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefs.of.sweden
En hundvalp dom av valpsjukan misstänkte veterinären så han inte hittade chipp på den så va den förmodligen inte vaccinerad heller. Så den fick avlivas. Men jag va inte där. Jag lämnade över valpen och avtalet ju.. jag hade den 2 veckor bara

Som sagt, om du läser min tråd så undrar jag just över hundarna och vilken miljö dom hålls i (och en del annat), så det är något jag hade uppskattat att få svar på.

Det som bedrivs verkar ju vara inget annat än ren kennel-verksamhet, men jag tror knappast att gällande lagar osv följs, och detta till den eventuella kostnaden av oskyldiga djurs* liv.

(FB) Gängkriminell (Satudarah)frias av hovrätten för utpressning 24/8-22

* då menar jag alltså hundarna, inte Satudarahmedlemmarna.
Citera
2022-09-05, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzuka1
Jaa men stanna du i Sverige och kom inte på semester till våra hemländer och sluta äta vår kebab och falafel din jävla parasit
Du och de dina är alltid välkomna till Sverige på semester och avnjuta sill med nubbe!
Citera
2022-09-05, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzuka1
Jaa men stanna du i Sverige och kom inte på semester till våra hemländer och sluta äta vår kebab och falafel din jävla parasit
Ah, kebabargumentet. Varför måste möjligheten att få äta kebab alltid ackompanjeras av sharia, gängsskjutningar, klanbråk, ghetton och blandat kaos?

Om det är priset för att avstå kebab så betalar jag det gärna. Märkligt att en sushirestaurang inte alltid följs av krav på yakuza, shinto och bläckfiskporr.

Dessutom är det skillnad på att åka till en plats på semester och turista och att vallfärda under falska asylförespeglingar till bidragssnyltande.
Citera
2022-09-05, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Folket hade inget val, shain skulle bort helt enkelt. Det blev ett väldigt påskyndat stor möte med många stora aktörer inblandade.

Juden som shain o hans bror utpressade la mycket pengar i potten runt 2 miljoner tex.

Alla vänder kappan efter vinden, shains bortgång känns av på drog marknaden, främst på haschet då det blivit katastrofala priser upp skjutna utom desslike.

Shains bortgång är bland det bästa som har hänt malmö på hela 2000-talet. Kritlistor på miljoner bye bye, så går det när man börjar blåsa höjdarna. Pang pang

Juden har inget med detta att göra ens men visst är det många inblandade i hans död o mycket pengar har säkert lagts , men vad man fått höra är det inte mer en 1,5 mille som lagts , dom är väldigt snåla dom stora fiskarna dom dela på kostnaderna för det ej ska svida för mycket i deras ficka , men mycket tyder på att dom gick ihopp för marknaden han tog över deras kunder kille gick till andra aktörers springpojkar o hota alla var tydligen tvinga o köpa av honom för att inte behöva vakta sin rygg dygnet runt
Senast redigerad av Madingo 2022-09-05 kl. 10:20.
Citera
2022-09-05, 12:46
Medlem
Va det inte begravning i fredags? Någon som hade vägarna förbi och såg hur det såg ut?
Citera
2022-09-05, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille

Vadå katastrof, priserna är ju bättre i Malmö nu än på länge. Snackar kvalle och vad plattor och kassar går på. Kanske det du ser släpar efter det jag ser.
Citera
2022-09-05, 14:53
Medlem
15-åringen blev omhäktad idag iaf.
Citera
2022-09-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Av säker källa var varken evelin@ eller n@ur på shah begravning Kan ha lagt ut en bild som någon annan tagit eller gått ditt efter. Fick höra hans ex m@ja va där och hon svenska tjejen med barn.

Vem är Evelina och Nour ? Vad hade de för koppling till shahin? Vad heter dom på Instagram ?

Och Maja var inte där, hon skulle inte våga sätta sin fot där. Däremot Emmy hans ex var där
Citera
2022-09-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahllie
Vem är Evelina och Nour ? Vad hade de för koppling till shahin? Vad heter dom på Instagram ?

Och Maja var inte där, hon skulle inte våga sätta sin fot där. Däremot Emmy hans ex var där

E = its.missred
N = n0urmoh
E var hans hora bakåt i tiden en tjej som gick runt och skröt om honom när hon hamnade i konflikt med killar😂
N var hans flickvän.

N är däremot privat men har bild på henne, vet inte hur man laddar upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in