Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Det är en sak att yttra sig innan man blivit Riksbankschef, en annan när man väl tillträder och blir "masserad" av den politiska verkligheten.
Riksbanken ska vara oberoende.
Thedéen har nu sitt livs chans, med bara några år kvar till pension, återställa rättvisan och Sverige.
Han har med räntevapnets kraft, makten att förändra Sverige radikalt, ruinera politiskt korrekt, falsk, äcklig medelklass, som slemhög sett in action under 15-20 års tid under sin uppväxt samt få många bli bittra och rösta på Sverigedemokraterna och vända Sveriges utveckling i mångt och mycket, ty medelklassen måste alltid ha en syndabock/mobboffer på när deras bekväma liv och framgång tas ifrån dom (jag gjorde ju allting rätt, gick i skolan, lumpen, utbildade mig, gjorde inga brott , snyft snyft, JAG ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA, JAG SKA HA DET BRA, någon är skyldig för inte är det jag!)
Thedeén, ta nu chansen och kör ner bomarknaden i botten och Sverige in en rejäl lågkonjunktur, det är vad som behövs, en sanering av alla svin och stopp på invandringen samt klimatkärringarna som nu kört europa in en rejäl elkris.