2022-09-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1750
Var det han som låg bakom sprängningarna på abdos?

Nej det var garanterat Bessim, Albanen som hade den svartklubben vid loppisen i Nydala. Han flyttade nog från Malmö vid samma tid.

-Alla ni som pratar skit om Shahinsha är ett gäng fegisar, som aldrig hade vågat säga ett dåligt ord om honom i hans ansikte medans han levde.

Alla som verkligen kände Shahinsha vet att han var den mest lojala kille som man kunde ha på sin sida, och den värsta fiende att ha emot sig.

Jag vill inte spekulera i vem som kan ha legat bakom hans död, men en sak är kristallklar: den som mördade honom var skyldig shainsha pengar och kunde inte betala tillbaka.

Den personen viste att shahinsha skulle göra allt för att få tillbaka sina pengar, då tog den personen kontakt med någon av de som lade pris på shahinshas huvud och sålde sin vän.

Den ruttna vännen slapp betala av sina skulder och fick istället en del av pengarna som var satta på shahinshas huvud.
Citera
2022-09-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalletorsk
Vad är det för fel på svenska tjejer, varför vill dom träffa fula Muslimer? Men visst, dom är antagligen white trash
Jag kände inte han som blev skjuten, jag kan inte uttala mig om honom alls. Jag hopps hans familj mår bra och att dom återhämtar sig.
Men när jag va med i satudarah så såg jag INGEN be en enda bön. Så jag vill bara säga en sak. Är dessa kriminella personer verkligen ens muslimer? Jag är en svensk muslim. Jag blir utpressad av satudarah (ahmad Zein) dessa kriminella ”muslimer” är endast smuts som förstör islams namn! En muslim måste be 5 gånger om dagen, hjälpa fattiga (detta är obligatoriskt inom islam) jag kan hålla på hela dagen om detta men nej dessa kriminella muslimer är smutsiga.. dom Representerar inte islam. Dom get islam ett dåligt namn! Vi troende muslimer hatar kriminella ”muslimer” mer än andra för dom förstör vårt namn! Folk hatar oss pga dom. Hur många praktiserande muslimer begår brott? Inte många! Följer man islam så är man en väldigt snäll människa.
Senast redigerad av Chefs.of.sweden 2022-09-04 kl. 12:29.
Citera
2022-09-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkwingDork
Så no2crimes är utpressad av Satudarah för att vitmåla deras klubb?
Oavsett om Malcom blivit utpressad eller ej så är det bara ett av många fall.
Jag blev utpressad. Han krävde 600k för en hund som jag passade i 2 veckor året 2016! Jag va en känd kökschef som byggt upp 2 väldigt framgångsrika restauranger så många ville jobba med mig. Efter att jag nekade att driva Ahmads zeins bar i Trelleborg som hette ”goodfellas” när detta stället gick i konkurs så utpressa han mig.
Citera
2022-09-04, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefs.of.sweden
Jag blev utpressad. Han krävde 600k för en hund som jag passade i 2 veckor året 2016! Jag va en känd kökschef som byggt upp 2 väldigt framgångsrika restauranger så många ville jobba med mig. Efter att jag nekade att driva Ahmads zeins bar i Trelleborg som hette ”goodfellas” när detta stället gick i konkurs så utpressa han mig.

Dem är smutsens smuts, pundare hela ligan!!!!
Citera
2022-09-04, 12:54
Medlem
Citat:

👆 och där har du outat dig sj på FB ..
Citera
2022-09-04, 13:13
Medlem
Citat:
Jag kände inte han som blev skjuten, jag kan inte uttala mig om honom alls. Jag hopps hans familj mår bra och att dom återhämtar sig.
Men när jag va med i satudarah så såg jag INGEN be en enda bön. Så jag vill bara säga en sak. Är dessa kriminella personer verkligen ens muslimer? Jag är en svensk muslim. Jag blir utpressad av satudarah (ahmad Zein) dessa kriminella ”muslimer” är endast smuts som förstör islams namn! En muslim måste be 5 gånger om dagen, hjälpa fattiga (detta är obligatoriskt inom islam) jag kan hålla på hela dagen om detta men nej dessa kriminella muslimer är smutsiga.. dom Representerar inte islam. Dom get islam ett dåligt namn! Vi troende muslimer hatar kriminella ”muslimer” mer än andra för dom förstör vårt namn! Folk hatar oss pga dom. Hur många praktiserande muslimer begår brott? Inte många! Följer man islam så är man en väldigt snäll människa.

En riktig muslim håller inte på så som du gör just nu. En riktig muslim skriver inte det du skriver här, speciellt det du skriver ovan. Lägg ner nu din fake muslim du gör bort dig och skämmer ut dig. En riktig muslim sköter sitt och lägger sig inte i andras problem som de har som är mellan de och gud.
Citera
2022-09-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygren87
👆 och där har du outat dig sj på FB ..

Han är rätt öppen med vem han är på sociala medier och pratar öppet om utpressningen och Satudarah..

Häng med i tråden eller var tyst.
Citera
2022-09-04, 13:16
Medlem
Fanns I*sam på begravningen?

Han har förekommit i några utredningar med Shahin och Naqib blev också mördad i I*sams lägenhet.

Tänker bara om det finns något samband..?
Citera
2022-09-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1750
Fanns I*sam på begravningen?

Han har förekommit i några utredningar med Shahin och Naqib blev också mördad i I*sams lägenhet.

Tänker bara om det finns något samband..?
Shahin är historia och nakib blev mördad av Shahin punkt slut. Sen att det hände i hans lägenhet. Who the fuck cares? Nämner du hans namn i varje inlägg eller vad är frågan om?
Citera
2022-09-04, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mettalmatte
Shahin är historia och nakib blev mördad av Shahin punkt slut. Sen att det hände i hans lägenhet. Who the fuck cares? Nämner du hans namn i varje inlägg eller vad är frågan om?

För precis som alla andra så har jag en egen teori utifrån vad jag läser, hör och ser.

Så vi är väl fria och spekulera och det är just det jag gör.
Senast redigerad av 1750 2022-09-04 kl. 14:19.
Citera
2022-09-04, 14:19
Avslutad
Ahmad Zein - är han född 78?
Citera
2022-09-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Nej det var garanterat Bessim, Albanen som hade den svartklubben vid loppisen i Nydala. Han flyttade nog från Malmö vid samma tid.

-Alla ni som pratar skit om Shahinsha är ett gäng fegisar, som aldrig hade vågat säga ett dåligt ord om honom i hans ansikte medans han levde.

Alla som verkligen kände Shahinsha vet att han var den mest lojala kille som man kunde ha på sin sida, och den värsta fiende att ha emot sig.

Jag vill inte spekulera i vem som kan ha legat bakom hans död, men en sak är kristallklar: den som mördade honom var skyldig shainsha pengar och kunde inte betala tillbaka.

Den personen viste att shahinsha skulle göra allt för att få tillbaka sina pengar, då tog den personen kontakt med någon av de som lade pris på shahinshas huvud och sålde sin vän.

Den ruttna vännen slapp betala av sina skulder och fick istället en del av pengarna som var satta på shahinshas huvud.

Shahin var inte så fruktad som du tror och det märks att du inte kände honom när du skriver ”den mest lojala” årets skämt, killen hade blåst sin egen mamma om det hade varit möjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in