2022-09-04, 10:48
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag tänker inte leta, jag bedömer presenterade fakta utan källa som falska och debattörer som använder dem som substanslösa.
Så bra, då antar jag att du även betraktar uppgiften om nästan 50 procent som substanslös.
Citera
2022-09-04, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Ingen har väl sagt något om att byta ut. Antar att du tycker dessa "män" som dumpen hänger ut är heeeeelt oskyldiga. Hade du velat att någon av dom skulle passa dina barn? Bara undrar asså.
Givetvis inte. Men är detta rätt väg att gå.
Citera
2022-09-04, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Att leta är inte samma sak som att hitta, och jag har aldrig förnekat att gubbarna spammar ner allt som rör sig. Jag har till och med berättat om att min egen dotter har fått diverse skamliga förslag från snuskgubbar.

Beträffande mannen med stödstrumpan så har han redan avhandlats, och jag skiter i honom fram till att du producerar en dom som visar att han har raggat upp 11-åringen på det sätt som Dumpen kör med.
Hur han fick tag på de 11 -14 åriga pojkarna framkommer inte i domslutet men uppenbarligen sysslar han nu med att hitta unga pojkar genom nätet
Citera
2022-09-04, 10:55
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur han fick tag på de 11 -14 åriga pojkarna framkommer inte i domslutet men uppenbarligen sysslar han nu med att hitta unga pojkar genom nätet
Ok, då föreslår jag att vi släpper diskussionen om honom. Med tanke på att nästan samtliga som blir utsatta för övergrepp utsätts av närstående så är det rimligt att anta att han inte hittade 11-åringen över internet.
Citera
2022-09-04, 11:11
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Dumpen har tydligen ca 200 fejkkonton med småtjejerna vilka är ytterst villiga till att ha sex med dessa "män", är det ingen som ser ett problem i detta, man skapar ju själva pedofiler.

Man skapar ju knappast peddofiler.
Precis som om en bög frågar om du vill knulla så går du inte med på det om du är straight.

Däremot tycker jag att det blir extremt skevt när det är dumpen/fiskarna/tjejerna själva som tar initiativ till sex.
Är det nåt man bör lära unga tjejer så är det att ta ansvar.
Nu kan en tjej alltså skriva hon vill ha sex med en vuxen man och sen får han all skit och hon är den som ska va offret.
Citera
2022-09-04, 11:17
Medlem
Citat:
Dumpen har tydligen ca 200 fejkkonton med småtjejerna vilka är ytterst villiga till att ha sex med dessa "män", är det ingen som ser ett problem i detta, man skapar ju själva pedofiler.
Det går inte att skapa några pedofiler , möjligtvis kan man trigga sådana som mannen med godislådorna som aldrig haft sex men han var å andra sidan helt fixerad vid all sorts sex .
Majoriteten av de infångade gäddorna lever med fru eller sambo och har själva barn .

Nu när det blivit lite "filf" i fångsten har det inte blivit så mycket protester . Inte lika trevligt med vuxna män som är intresserade av pojkar i tidig tonår , ingen som pratar om hur glada killar skulle blivit om de fick till det med kemilärare Nils på 54 år när de gick på högstadiet
Citera
2022-09-04, 11:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Ingen har väl sagt något om att byta ut. Antar att du tycker dessa "män" som dumpen hänger ut är heeeeelt oskyldiga. Hade du velat att någon av dom skulle passa dina barn? Bara undrar asså.

Ja det var en bra fråga:
Finns det några här som kan tänka sej att ha dessa Gäddor som barnvakt?
Citera
2022-09-04, 11:23
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Jag vet varför hon luktar illa. Hon har inga tänder i underkäken. Hon har bara två tänder i mitten sen är resten små svarta stumpar det är dom som luktar inflammerat. Om ni tittar på videor hon har på sig själv då ser man att hon försöker att dölja nederdelen av munnen. Men på vissa videor ser man dom svarta stumparna. Dessutom så hänger hennes bröst långt ner i naveln. Dom som tycker Sara är snygg behöver garanterat skaffa glasögon.

Skönt att du inte skriver en massa hatiska nedvärderande saker iaf 😊.
Jag anser att man visst kan ifrågasätta sig om dumpens metoder verkligen gör någon nytta. Jag hoppas iaf att män som söker barn i sexuellt syfte blir avskräckta och tänker efter en gång till men tvivlar på det. Den sexuella drivkraften är stark och som vissa här inne verkar de vilja normalisera attraktionen till barn…Jag som själv har tonårsbarn skulle göra allt för att skydda dem från predatorer utan någon som helst tvekan.
Citera
2022-09-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Skönt att du inte skriver en massa hatiska nedvärderande saker iaf 😊.
Jag anser att man visst kan ifrågasätta sig om dumpens metoder verkligen gör någon nytta. Jag hoppas iaf att män som söker barn i sexuellt syfte blir avskräckta och tänker efter en gång till men tvivlar på det. Den sexuella drivkraften är stark och som vissa här inne verkar de vilja normalisera attraktionen till barn…Jag som själv har tonårsbarn skulle göra allt för att skydda dem från predatorer utan någon som helst tvekan.
Det var väl inget hatiska eller nedvärderande. Var enbart ett sant svar till en som undrade.
Citera
2022-09-04, 11:25
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det går inte att skapa några pedofiler , möjligtvis kan man trigga sådana som mannen med godislådorna som aldrig haft sex men han var å andra sidan helt fixerad vid all sorts sex .
Majoriteten av de infångade gäddorna lever med fru eller sambo och har själva barn .

Nu när det blivit lite "filf" i fångsten har det inte blivit så mycket protester . Inte lika trevligt med vuxna män som är intresserade av pojkar i tidig tonår , ingen som pratar om hur glada killar skulle blivit om de fick till det med kemilärare Nils på 54 år när de gick på högstadiet

Ursäkta, menade trigga fram dem, vilka kanske aldrig någonsin skulle gjort det annars.
Lägg en tusenlapp på gatan med adress på den som äger den, lämnar alla människor tillbaka den?
Du förstår min mening med inlägget.
Citera
2022-09-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursäkta, menade trigga fram dem, vilka kanske aldrig någonsin skulle gjort det annars.
Lägg en tusenlapp på gatan med adress på den som äger den, lämnar alla människor tillbaka den?
Det är ju gäddorna med sina "Hej , vad söt du är " eller liknande som initierat kontakt , det är gäddorna som medvetet sökt sig till forum där barn finns eller i vissa fall där det sysslas med "familjemys"
Det är inte så att någon som utger sig för barn sökt upp gäddorna och tagit kontakt
Citera
2022-09-04, 11:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Du kan inte jämföra upphittade pengar med sexuellt utnyttjande av barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in