2022-09-04, 10:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Länka till den beräkningen om du kan.
Du får söka själv. Det var någon i tråden som hade summerat alla uthängda med sexbrottsdomar, och sedan delat den summan med antalet uthängda (duh). Jag vill minnas att resultatet blev ca 5 procent.
Citera
2022-09-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Alla ni som älskar dumpen och tycker det är bra och rätt. Tänk till i 10 sekunder utan att blanda in hatet mot pedofiler. Är det riktigt att förstöra så många personers liv som sara gör. Tänk på alla fruar sambos och barn som blir drabbade helt oskyldiga. Hur många oskyldiga är vi uppe i nu?? 1000 gissar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den som borde tänka på sina fruar, sambos och barn är männen som tycker att det är bättre att tillbringa sin tid med att chatta och skicka bilder till 14-åringar istället för att umgås med sin familj.
De lurade fruarna, sambos och barn som fått allt avslöjat genom dumpen lär ju nu begripa en massa saker , varför männen varit för trötta och varför barnens tonårskompisar inte velat vara i bostaden när mannen varit hemma

Precis. Det är att göra familjerna en tjänst, förutom att rädda offer och presumtiva framtida offer.
Citera
2022-09-04, 10:35
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt att ingen bryr sig vad jag skriver. Men jag som andra har väl rätt att uttrycka min åsikt till dumpen. Eller vill du inskränka den rätten också. Vad jag har förstått så handlar tråden om dumpen. Du kanske inte har förstått det.

Tråden handlar precis som du själv lyckats komma fram till om dumpen.se, inte om vad pedofilkramaren Eva1981 tycker om dumpens medarbetare och metoder. Vill du diskutera deras modus och effektivitet ur ett vetenskapligt perspektiv så har du störst chans att få till en vettig diskussion genom att skapa en ny tråd som avhandlar just det ämnet.
Citera
2022-09-04, 10:36
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Lätt att svara på ?JO! Innan ja gör detta vill ja bara tillägga att mitt påstående just bevisades Du sa snygg milf och sedan så sa du en äcklig gubbe gällande mannens scenario.

Du bara antar att äldre män alltid är äckliga och ser ut som de gör i Dumpen.Varför kan en kvinna vara en snygg milf fast en man är äcklig bara baserat på åldern?

Du bevisade just min poäng hur som helst ska ja svara på din fråga om ja hade” barn” i den åldern. Om ja bedömer att min son eller dotter är redo för att ha sex så hade även tyckt att den fått välja med vem. De är väl rätt logiskt?

Nä det är absolut inte logiskt.

Alla gubbar som jagar barn dvs pedofiler är vidrigt äckliga, inte bara baserat på åldern.

Fruktansvärd tanke att ens dotter på 14 ska hänga med en gädda vilken som helst som ska ta oskulden på henne. Analsex mm mm Nä tack!
Citera
2022-09-04, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Du får söka själv. Det var någon i tråden som hade summerat alla uthängda med sexbrottsdomar, och sedan delat den summan med antalet uthängda (duh). Jag vill minnas att resultatet blev ca 5 procent.
Så oväntat svar.
Citera
2022-09-04, 10:38
Medlem
Citat:
Det finns ingen som hittar barn och ungdomar över internet. Ingen i den här tråden har lyckats producera en enda dom där någon har blivit dömd för det.
Varannan flicka under 15 år utsätts för kontakt av sexuell karaktär över nätet .
Gäddan med stödstrumpan hade våldtagit ung pojke samt utsatt ett flertal pojkar mellan 11-14 år för handlingar på nätet jämförbart med våldtäkt
Citera
2022-09-04, 10:39
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Så oväntat svar.
Precis, väldigt oväntat. Jag har även ett svagt minne av att Dumpen själva hade en sida där de sammanställde de uthängda som har domar på sig, så du kanske kan leta där. Hur som helst så kan vi konstatera att långt ifrån 50 procent av de som hängs ut har domar på sig sedan tidigare.
Citera
2022-09-04, 10:41
Medlem
Citat:
Precis, väldigt oväntat. Jag har även ett svagt minne av att Dumpen själva hade en sida där de sammanställde de uthängda som har domar på sig, så du kanske kan leta där. Hur som helst så kan vi konstatera att långt ifrån 50 procent av de som hängs ut har domar på sig sedan tidigare.
Jag tänker inte leta, jag bedömer presenterade fakta utan källa som falska och debattörer som använder dem som substanslösa.
Citera
2022-09-04, 10:41
Medlem
Citat:
Precis. Det är att göra familjerna en tjänst, förutom att rädda offer och presumtiva framtida offer.
Tittade bara för skoj vad som krävs för att bli domare i en svensk domstol. Det är en ganska så gedigen och lång bana du måste igenom. Först Juristexamen sen Notarietjänstgöring sen Fiskal sen Tf. assessor sen kan du söka till Domare. Det betyder att vi har ett rätt välutbildat rättssamhälle. Tycker du vi skall byta ut det mot kreti och pleti med utgivningsbevis.
Citera
2022-09-04, 10:42
Medlem
Citat:
Tittade bara för skoj vad som krävs för att bli domare i en svensk domstol. Det är en ganska så gedigen och lång bana du måste igenom. Först Juristexamen sen Notarietjänstgöring sen Fiskal sen Tf. assessor sen kan du söka till Domare. Det betyder att vi har ett rätt välutbildat rättssamhälle. Tycker du vi skall byta ut det mot kreti och pleti med utgivningsbevis.
Nej?
Citera
2022-09-04, 10:44
Medlem
Citat:

Men så bra då herr gynekologstol, då är det väl bara de som tidigare är dömda för det som riskerar att förlora något? För de övriga som hängs ut är ju ofarliga enligt din fina tankevurpa.

...
Citera
2022-09-04, 10:44
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varannan flicka under 15 år utsätts för kontakt av sexuell karaktär över nätet .
Gäddan med stödstrumpan hade våldtagit ung pojke samt utsatt ett flertal pojkar mellan 11-14 år för handlingar på nätet jämförbart med våldtäkt
Att leta är inte samma sak som att hitta, och jag har aldrig förnekat att gubbarna spammar ner allt som rör sig. Jag har till och med berättat om att min egen dotter har fått diverse skamliga förslag från snuskgubbar.

Beträffande mannen med stödstrumpan så har han redan avhandlats, och jag skiter i honom fram till att du producerar en dom som visar att han har raggat upp 11-åringen på det sätt som Dumpen kör med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in