Jag är tant och föredrar skäggiga män.
Men Ebba är ju så...... att ord räcker inte till!
Annie, aldrig i livet! Finns inget alls. Hennes larviga dialekt,,inte ens om hon var tyst så.
Usch, busken går ju fetbort. Lika sexig som en lyktstolpe. Hon lyckades ju inte ens attrahera stackars fotbollsspelaren hon gick till avel med.
Nä, red head Annie lirar i en helt annan division.
Bara mesiga pedofiler tänder på lönnfeta tantkkläder-beklädda Men-huj-utjyckej-du-dej-jättebebis-nu-ska-jag-äta-upp-min-högja-sko-annie. Dessutom är hon säkert helt asexuell.
Ebba å andra sidan är en tuff och intelligent kvinna med råg i ryggen som dessutom har självförtroende och vet hur hon ska styla sig. På henne tänder bara riktiga karlar som kan ta en riktig kvinna och som vill ha riktig vuxen-sex.
Konstigare än så är det inte.
Senast redigerad av trngw 2022-07-24 kl. 00:32.
Det tar emot att säga det men Annie är nog snyggare, Ebba har rätt konstigt ansikte som inte tilltalar mig. Tyvärr slaknar den när man tänker på hur psykotisk Annie är och frågan är om hon ens kan släppa den stirriga blicken och vara lite mer ptja normal och jordnära?
Jag skulle kräva jävligt bra betalt för att ta i någon av dessa politiska lallare. Men om jag måste välja så blir det EBT och då blir det bakifrån så jag slipper se hennes ansikte.
Ebba är sexigast, henne skulle jag först trycka ner över diskbänken ta tag i håret och rövknulla henne hårt tills jag känner att jag närmar mig och då får hon ställa sig på knä och bli munknullad tills jag kommer i munnen.
Utav alla jävla bilder på Ebba där hon ger mig kåtslag och en oemotståndlig vilja att impregnera henne, så är nog just denna bild, från idag, kanske den sexigaste jag sett på henne. Hon är en gudinna, helt enkelt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!