2022-07-20, 01:21
Medlem
Ebba varje dag i veckan
Citera
2022-07-20, 05:53
Medlem
Ebba är det ens en fråga? Svarar ni Annie är ni störda
Citera
2022-07-20, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppemannenn
Ebba är det ens en fråga? Svarar ni Annie är ni störda
Annie har mer former och går att piffa till med porriga outfits och smink. Dessutom är hon rödhårig, så analt går hur bra som helst.
Citera
2022-07-20, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Annie har mer former och går att piffa till med porriga outfits och smink. Dessutom är hon rödhårig, så analt går hur bra som helst.
Men långt ifrån Ebbas skönhet
Citera
2022-07-20, 08:24
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:

Ebba Busch är som en sagoprinsessa, som en gudinna, så vacker och så klok.

Annie är en bitterful tjockis, som en flodhäst gravid med trillingar Ett fläskigare fruntimmer har man aldrig sett förr, usch.
Citera
2022-07-20, 08:29
Medlem
Ghastens avatar
Ebba ser ganska bra ut framifrån men hennes profil är inget att skryta om.
Annie finns inget alls att gå igång på henne. Sen har väl hennes vidriga politik lite med det att göra.

Tur vi inte drog upp dom andra stolpskotten i dem andra partierna.
Citera
2022-07-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Ebba ser ganska bra ut framifrån men hennes profil är inget att skryta om.
Annie finns inget alls att gå igång på henne. Sen har väl hennes vidriga politik lite med det att göra.

Tur vi inte drog upp dom andra stolpskotten i dem andra partierna.
Har tagit för mig av ett par vänster- tjejer. Det blir lite som straffknull. Efteråt när man tömt kulpåsen så viskar man i deras öra "Heja SD". Då blir dom väldigt riviga och vilda av sig..
Citera
2022-07-20, 08:46
Medlem
Definitivt Ebba.
Citera
2022-07-20, 08:51
Medlem
Jag är tant och föredrar skäggiga män.
Men Ebba är ju så...... att ord räcker inte till!
Annie, aldrig i livet! Finns inget alls. Hennes larviga dialekt,,inte ens om hon var tyst så.
Citera
2022-07-20, 10:14
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Har tagit för mig av ett par vänster- tjejer. Det blir lite som straffknull. Efteråt när man tömt kulpåsen så viskar man i deras öra "Heja SD". Då blir dom väldigt riviga och vilda av sig..

Haha helt klart 😁
Citera
2022-07-20, 12:42
Medlem
Jag förstår inte alla er som föredrar Ebba. Hon har ju ett väldigt konstigt ansikte, nästan ingen haka alls. Hon har väl inte mycket kvinnliga former heller? Hon verkar vara en riktig "rabba": en elak kärring som alltid ska ha sin vilja fram.

Annie däremot har ett rätt vackert ansikte, vackra ögon. Lite rolig mun kanske, men det är bara charmigt. Jag tycker inte att man har sett så många helkroppsbilder på Annie, men hon har åtminstone mer former än Ebba. Och så är hon rödhårig! Om hon inte är rakad så kan jag tänka mig att hon har en liten rödaktig hårtofs mellan benen också. Kan tänka mig att hon är varm och go' att rulla runt i sängen med.
Citera
2022-07-20, 23:07
Medlem
Men herregud är detta ens en fråga. Ebba är en av de mest fulländade kvinnorna jag vet både utseendemässigt och intellektuellt. Annie Lööf ser ju ut som en förvuxen Pippi Långstrump och spottar ur sig fler floskler per minut än en nybakad managementkonsult från bottenskrapet av konsultfirmor .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in