2022-09-02, 23:51
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Någon som kan ta skärpa sig nu och ladda upp lite bilder på risodlarens syster? Hörde hon har fylliga läppar (kan visa lite omsorg åt dem).
Du kan hitta hon på onlyfans
Citera
2022-09-02, 23:53
Medlem
Här va det liv iallafall!

Någon mer uppdatering kring de 4 personer som greps med en massa vapen/narkotika?

Mer info kring den 40åriga personen som är delaktig i mordet på sh@hinsa?
Citera
2022-09-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjaturtels08
Jag är långt ifrån smeten som det bara går men du kanske har rätt med att folk slänger ur sig skit, dock kommer källan ifrån hans egna vänner, om det stämmer till 100% vågar jag inte säga

Vi hjälps åt. Om du har något kan du skriva det. Skriva i gåtor ger ingenting, vill du inte skriva öppet kan du skriva till någon här på dm.
Citera
2022-09-03, 00:10
Medlem
Citat:
Är riktigt bajs nödig just nu, kanske dags att besöka bajamaja platsen och bara lägga en stor som ett symboliskt minne till sh@hinsa?
Är också jätte bajs Nödig tror har diare hade passat bra nu skita på han grav! Ska du med satukhara ? Om du inte redan har gått innan mig ? För du är snabb med allt
Citera
2022-09-03, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du får gärna bevisa på något vis Mardin sagt detta utan att röja dig själv. Jag va själv mitt i smeten idag, men man kan inte bara slänga ur sig saker hur som helst. Varje vecka skriver någon att nu är det pengar på den snubben höger och vänster. Vissa här är värre än leffe rick på lindängen att va aggressiva med lögner annat
Mardin är en luffare alltid varit de om de verkligen finns pengar på potten så lär han ta pengarna och lämna ariana de kan jag garantera
Citera
2022-09-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2020
Ja Shahin var fortfarande vän med Sangin släkten. Wali’s tillhör Sangins
Dem lär få sitt också vänta ni bara
Citera
2022-09-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzuka1
Mardin är en luffare alltid varit de om de verkligen finns pengar på potten så lär han ta pengarna och lämna ariana de kan jag garantera

Haha han är ju kvar med henne för pengarna så han kan bli av med hans fiender på hennes bekostnad
Citera
2022-09-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2020
Håller med. Omöjligt att lägga pott på isop och saad. Det var shahins närmaste vänner och mest lojala.
Hahahahahahahha
Hahahahahahahah
Ahahhahahahahaha
Dem tröttna på han sålde han som en hund till andra grupperingar som dem fick pengar för
Citera
2022-09-03, 00:22
Medlem
Citat:
Någon som kan ta skärpa sig nu och ladda upp lite bilder på risodlarens syster? Hörde hon har fylliga läppar (kan visa lite omsorg åt dem).
Dem har en salong i Helsingborg båda ariana och adora ni hittar dem där , de gör behandlingar med falska maskiner till folk
Citera
2022-09-03, 00:24
Medlem
Citat:

Jag vet, jag har haft med M@rdin och vissa i Los Suecos när dom körde slängar och femmor i 2016 innan när dom börja peppra. Det va längesen nu men infon här är värdelös, det är lögner och halvsanningar blandat med varandra nu

Antar du vet om dom ombygdda bilarna som gick nonstop?
Senast redigerad av Rytve 2022-09-03 kl. 00:35.
Citera
2022-09-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag vet, jag har haft med M@rdin och vissa i Los Suecos när dom körde slängar och femmor i 2016. Det va längesen nu men infon här är värdelös, det är lögner och halvsanningar blandat med varandra.
Vem från los suecos har du haft och göra med ? Mardin han är slut som människa hans kompis farhan har knullat Hans tjej ariana och brände hennes namn så att hon blev kronad !
Citera
2022-09-03, 00:34
Medlem
Citat:
Vem från los suecos har du haft och göra med ? Mardin han är slut som människa hans kompis farhan har knullat Hans tjej ariana och brände hennes namn så att hon blev kronad !

Eller så blev du bränd och är bitter.
Senast redigerad av Rytve 2022-09-03 kl. 00:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in