Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Dumpen har mycket på benen innan de hänger ut en person alltså i den mån det odiskutabelt ska röra sig om samma person som suttit bakom chattbordet som den de möter upp med mobilkamerorna samt personens avsikter, även om det finns vissa fall som är tveksamma. Rent juridiskt är däremot nästan alla oskyldiga, även om en del av dem har visat sig vara riktigt farliga och då måste jag säga att Dumpen nog gjorde en bra sak. Dumpens stora problem är tvärr att de fyller ut med en massa dumheter och smörja.
Hur ska dumpen veta att de inte chattar med fel person?
Om jag utger mej för att vara en kvinna, chattar för fullt med en man jag vill hämnas på, jag får bilder av den mannen, nakna, kuk, ja allt möjligt, samtidigt chattar jag med Dumpen.
Jag håller trådarna igång samtidigt vilket gör att vad nu än Dumpen vill ha för bild av mej så fixar jag den bilden i min chatt med mannen och skickar den sen till Dumpen.
När jag känner att mannen verkligen vill träffa mej så bestämmer vi en plats, samtidigt bestämmer jag plats med Dumpen i andra chatten, därefter åker mannen för att träffa mej, Dumpen åker för att träffa mannen, mötet uppstår.
Hur ska Dumpen veta att han inte är där pga att han ska träffa mej och att han blivit lurad av mej.
Sara skulle bara skrika och gorma om att han är avskum, att han ljuger, att han borde söka vård.